שיווק ופרסום

לקראת החגים: תקציב יקב רקנאטי עובר לחברון זלצמן

בשנת 2015 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים, במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום
משה בנימין |  3
יקב רקנאטי (צילום עמוד הפייסבוק של יקב רקנאטי)
תקציב הפרסום של יקב רקנאטי שנוהל באופן עצמאי בשנים האחרונות עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן. 
היקב, בבעלותם של לני רקנאטי ואורי שקד, בחר במשרד הפרסום לקראת קמפיין החגים והשנה החדשה, וכחלק ממהלך גדול יותר של מעבר היקב ומרכז המבקרים צפונה והשקת אתר חדש. הבחירה בחברון זלצמן מבוססת בין היתר על ניסיונו בתחום לאחר שליווה במשך שנים את יקבי כרמל ויתיר.
יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 והתמקד בפעילות הפרסומית שלו בעיקר בתחום העיתונות, שרובו הופנה לעיתונים יומיים והשאר למגזינים. בשנת 2015 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים, במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום.  
נועם יעקובי, מנכ״ל יקב רקנאטי: "יקב רקנאטי הפך בעשור האחרון לאחד מהיקבים המוערכים, הבולטים ומעוררי ההשראה. הצלחותיו של היקב והישגיו בעולם הם עבורנו גאווה ישראלית. כעת, לקראת הצעדים הבאים וההתפתחות אנחנו שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן, משרד עם ידע עתיר בתחום היין, וביחד אנו מוכנים לאתגרים הבאים״.
דודי חברון, מנכ״ל-שותף, חברון זלצמן: ״אני מבקש להודות לנועם ואנשי יקב רקנאטי שמצאו אותנו ראויים. אנחנו מלאי תשוקה ואהבה לתחום וכמובן מרימים כוסית של יין לכבודו של הלקוח החדש״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יין זה תמיד טוב
    עמית 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!
    סגור
  • 2.
    בכייף
    mike 09/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מברוק
    סגור
  • 1.
    מברוק! שמור לי בקבוק (ל"ת)
    אהוד 09/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור