שיווק ופרסום

BIG BEN 3D: מהלך לייב בפייסבוק של באומן וישראכרט

הנה דרך מקורית וממזרית לרשום שיא בזמן צפייה ושהייה בעמוד מסחרי בפייסבוק. הגולשים יוזמנו לעמוד ישארכרט לצפות במדפסת תלת מימד ולזהות ראשונים את האייקון התיירותי שיודפס
משה בנימין |  2
ישראכרט (צילום יח"צ)
אחרי חומוס אחלה, פריגת ואפילו סופרפארם במהלך הקיץ בפייסבוק לייב, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי לוקח את ישראכרט למגרש המשחקים החדש בלייב, והפעם עם תוספת בדמות מדפסת תלת מימד שתדפיס אייקונים תיירותיים מסביב לעולם. 
מחר (יום ג') וביום רביעי יוזמנו הגולשים לעמוד הפייסבוק של ישראכרט לשידור חי שבמסגרתו יוכלו לזכות בכרטיסי טיסה לארץ שבה נמצא המונומנט אותו תדפיס בזמן אמת מדפסת התלת מימד. על פניו מדובר בדרך מקורית וממזרית לרשום על שמם של באומן וישראכרט שיא של זמן צפייה ושהייה בעמוד מסחרי של מותג ישראלי. הדפסת האייקון התיירותי במדפסת התלת מימד אמורה לארוך כ-4 שעות והגולשים נדרשים לצפות בריכוז כדי להיות הראשונים שיזהו את הפריט המודפס, מן הסתם הרבה לפני 4 השעות שייקח למכונה להשלים את הפעולה עד תומה.
המהלך הוא חלק מקמפיין ישראכרט חו״ל הנערך בימים אלו במטרה לקדם את השירותים השונים אותם מעניקה ישראכרט לנוסעים לחו״ל בעונת החגים, ביניהם שחזור קוד סודי למתקשים ועוד. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוב הסיכויים שזו הייתה הקלטה ולא לייב (ל"ת)
    אמיר 10/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פצצה! מבריק בעיניי ומעורר קנאה (ל"ת)
    מתחרה ישיר 09/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור