פרסום ושיווק

בזכות אפי: גיל שגיב מ-AIG הוא איש השיווק בספטמבר

החברה, שבחרה באסטרטגיה חברתית מלווה בקמפיין הומוריסטי זכתה לגידול בשיעור דו ספרתי בכמות הפניות וחיבור המותג לעולם תוכן של נהיגה טובה ובטוחה
משה בנימין | 
גיל שגיב (צילום רונן טופלברג)
סמנכ"ל השיווק של חברת AIG גיל שגיב נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר על ידי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בשגיב היא בזכות הקמפיין המצליח של החברה בהובלת השחקן מריאנו אידלמן המגלם את דמותו של "אפי, מורה הנהיגה האפקטיבי בישראל" שהוא הכל חוץ מזה. 
על פי נתוני איגוד השיווק, החברה, שבחרה באסטרטגיה חברתית מלווה בקמפיין הומוריסטי זכתה לגידול בשיעור דו ספרתי בכמות הפניות וחיבור המותג לעולם תוכן של נהיגה טובה ובטוחה. הקמפיין החל לפני כשנה כאשר מטרת העל היתה להשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. במקביל החברה התמקדה בהצעת תמריצים כספיים לנהגים מעבר להעברת מסרים תדמיתיים בלבד. 

מריאנו אידלמן - "אפי"

שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של AIG של יצירת מסר חברתי ליצירת תרבות נהיגה טובה, כהצלחה. החברה זכתה להצלחה גם במישור התדמיתי וגם במישור העסקי עם עלייה ניכרת בפניות ובמכירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה