פרסום ושיווק

נפרדים מפרס: הנשיא שהפך לכוכב סרטונים ותשדירים

בעשור האחרון לחייו הנשיא שמעון פרס הפך לקונצנזוס בישראל ובעולם. תחת המשרה הייצוגית הוא זכה להפגין פן חדש, קליל ומשעשע באישיותו וכך הפך לכוכב פרסומות, סרטונים ותופעה ויראלית 
משה בנימין | 
שמעון פרס. קמפיין לפמ (צילום יח"צ)
נשיא ישראל לשעבר ואחד הפוליטיקאים המוכרים והמוערכים בעולם - שמעון פרס - הלך לעולמו בגיל 93. פרס שהפך בעשור האחרון לחייו לקונצנזוס בישראל ובעולם, שימש כנשיא למשך 7 שנים, עד לפני שנתיים, בין הגילאים 84 ל-91. בשנים אלו, תחת המשרה הייצוגית ששימשה עבורו כהזדמנות להציג פן אישי, נגיש וחברתי באישיותו, הוא הפך לדמות כובשת, בעל מודעות עצמית, רגישות לזולת ולחברה והומור ייחודי.
בשנים אלו שהפכו אותו לאחת הדמויות האהודות בישראל פרס גם נרתם למשימות הסברה לאומיות וכיכב במספר קמפיינים משעשעים שעסקו בעידוד לימוד 5 יחידות במתמטיקה. פרס גם שיתף פעולה עם נכדתו בסרטון הומוריסטי בהפקתה, שבו הוא מחפש עבודה חדשה לאחר סיום הקדנציה בבית הנשיא. שיתוף פעולה נוסף שלו מהשנים האחרונות היה עם המפיק והיוצר נוי אלוש שלקח את נאומו של פרס וערך ממנו קליפ קצבי. הקליפ של אלוש נוצר לרגל השקת עמוד הפייסבוק של פרס באנגלית, שהפך אותו רשמית לחיית רשת שאף הספיק לפתוח מנוי סנאפצ'ט.
לתת חמש - פרס מסתחבק עם התיכוניסטים 
 
 

Be my friend for peace - הקליפ של נוי אלוש
 
 
פרס מחפש עבודה חדשה
 
הנשיא קורא לצאת ולהצביע
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה