שיווק ופרסום

סקר מתנות, או 1,000 ש': מה קיבלו במשרדי הפרסום והיח"צ

עוד כמה שעות כבר נהיה עמוק עמוק בחופשת ראש השנה הארוכה, אז רגע לפני זה, פנינו למשרדי הפרסום והיח"צ כדי לדעת איך הם פינקו את העובדים. התוצאות לפניכם
תלושים (צילום אלכסנדר כץ)
רגע לפני שכולנו נקום מהכיסא, נעביר כרטיס ולא נעיף אפילו מבט קטנטן אחרונה – וזאת לקראת חופשת ראש השנה הארוכה שזכינו לה, בדקנו באייס מה נותנים בעלי הבית לעובדים לקראת השנה החדשה. את האמת, בחלק מן המקרים אפילו קינאנו קצת.
גם בפה לאוזן וגם ב-JWT יקבלו 500 שקלים בתלושים, אבל רק אצל JWT יזכו העובדים לנשיקה במצב מיורם. יששששש!!!! אצל דרורי ארועטי ברמן סכום התווים יעמוד על 350 שקלים, ואילו בחברון זלצמן הסכום יעמוד על 300 שקלים, אבל גם הרמת כוסית עם קייטרינג היום בצהריים. באלנבי שלחו סקר אינטרנטי לעובדים ושאלו אותם כיצד הם רוצים להתפנק בחג - שובר זוגי למסעדת הקנטינה, שובר זוגי לשיפודי אירופה, שובר לריבוק ועוד.
במשרד M&C Saatchi יזכו העובדים לגיפט קארד שמוטען ב-300 שקלים, וגם... עוגת דבש של רולדין לכל עובד. וניחשתם נכון, מהשנה שעברה רולדין היא לקוח של  M&C Saatchi.
במשרד טוויסטד המתנות יהיו כרגיל, ולא כרגיל. אהה? מה זאת אומרת אתם שואלים? אז כרגיל – העובדים יקבלו תלושים בסכומים שנעים בין 150 ל-1,000 שקלים לפני הוותק. ומה לא כרגיל? חבילת שיעורי פילאטיס לכל השנה, פעמיים בשבוע במשרד. ובכלל, בנות המשרד יזכו השנה למתנת חג נוספת - טיפולי מניקור עד המשרד על חשבון יום העבודה. כיף לעבוד בטוויסטד, וכן – אנחנו פותחים עיניים ככה גדולות.
אצל פרפל העובדים יקבלו גיפט קארד עזריאלי בסכום שבין 350 ל-500 שקלים. וכן, המתנה היא גם הלקוח של המשרד. בגפן טים העובדים יזכו ל-500 שקלים, וגם שובר מיוחד "כיפת ברזל לרעיון" שמחייב גם לאשר את הרעיון ולהציגו ללקוח, וגם להילחם שהוא יקרה. אצל Hooligans ממשיכים להתחכם, וגם השנה המתנה תעמוד על 313 (!!!!) שקלים, בנוהל. 
בלעומק התודעה יקבלו העובדים 400 שקלים, כך גם במשרד Awesome (שם זה יהיה במזומן, וכלל גם טיול "מטורף" שנערך ממש היום). ב-LEAD התלושים עמדו על 350 שקל.
ב-TheySay מקבלים העובדים צ'ק מזומן בסך 500 שקלים, וגם מתנה של סט שמני זית - תרומה לעמותה בשם Joy@. גם אצל נמרוד פרידברג ב-FeedMedia יקבלו העובדים 500 שקלים.

באקליפטוס 400 שקלים בכרטיסי דרים קארד של קבוצת פוקס, לקוח של המשרד. בפייסבוק ישראל המתנה לעובדים תהיה כרטיסים של Buy Me למימוש. בכמה כסף? את זה פחות התלהבו בחברה הדיסקרטית להסגיר.

 עובדי אקליפטוס
 
במשרדה של יפה אפרתי יקבלו 350, 500 או 1,000 שקלים, ומחברת נוסטלגית. במשרד אייטם מדיה של יהודה שוויצר קיבלו העובדים ארוחת בוקר וגם 400 שקלים במתנה. 
משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלותם של ליאור רוטברט וגלעד היימן, חגגו את השנה החדשה בארוחה חגיגית במסעדת 'דוד יוסף' ובתווי שי בגובה 500 שקלים.


ארוחת בוקר של אנשי אייטם מדיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה