פרסום ושיווק

ארבעה חודשים לאחר ההודעה, האם הרכישה של לינקדאין ע"י מיקרוסופט בסכנה?

אלמוג עזר | 
לינקדאין (צילום גטי אימג'ס ישראל)
כמעט ארבעה חודשים לאחר הודעת מיקרוסופט על רכישת לינקדאין בשווי של 26.2 מיליארד דולר, מתגלים מתנגדים חדשים לעסקה. חברת "סיילס פורס" (סימול: CRM) הודיעה אתמול (ה') כי תפנה לועדה להגבלים עסקיים, בנוגע לכשירותה וחוקיותה של הרכישה המדוברת. סיילס פורס, טרם ההסכמה של לינקדאין להצעת מיקרוסופט, סיילס פורס הציעה בעצמה לרכוש את הרשת החברתית אך נתקלה בסירוב.
הנהלת סיילס פורס טוענת שרכישת לינקדאין על ידי ענקית התוכנה פוגעת בעתיד החדשנות והתחרות בשוק הטכנולוגיה האמריקנית. בהצהרה של היועץ המשפטי של סיילס פורס נטען כי "הרשת בלינקדאין כוללת נתונים ייחודיים של למעלה מ-450 מיליון אנשי מקצוע מ-200 מדינות שונות. ברכישת המידע על ידי מיקרוסופט, האחרונה תוכל למנוע גישה של המתחרים למידע זה ותוך כדי כך להשיג מידע תחרותי". 
רכישתה של לינקדאין צפויה להיסגר עוד בשנה הנוכחית. אם כי החברות עדיין ממתינות לאישור רגולטורי. קריאתה של הנהלת סיילס פורס תוכל לעכב את מועד הרכישה. למרבה הפלא, בין סיילס פורס ומיקרוסופט קיימת מערכת יחסים עסקית טובה. זאת כאשר שתי החברות חתמו על שותפות אסטרטגית גלובלית בשנת 2014. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה