שיווק ופרסום
באדג'ט מבאדג'ט: חברון זלצמן זכה בתקציב הקבוצה בישראל
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן פותח את השנה החדשה עם זכייה בתקציב הפרסום של קבוצת באדג'ט - כך נודע לאייס. בתום מכרז עליו התמודדו כמה משרדים, זכה המשרד ויטפל במותג הבינ"ל שכולל פעילות מסחרית בתחומי רכב יד ראשונה, ליסינג, תיירות ותעופה.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. באדג׳ט ישראל מונה 22 סניפים ברחבי הארץ, מעפולה ועד אילת, כולל סניף נמל התעופה הפעיל 24 שעות ביממה. בחודשיים האחרונים, הקימה החברה שני סניפים חדשים בראשון-לציון ובאשדוד, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים.
"שיאים חדשים". גבי זלצמן ודודי חברון
מנהל אגף שיווק ותיירות בחברת באדג'ט, יוסי דדוש, אמר כי "חברת באדג'ט מודעת כל העת לטרנדים החדשים בעולם הרכב והתיירות, אשר משתנה ומתפתח רבות בשנים האחרונות, ומתאימה את עצמה למגמות החמות בשוק. כחלק מהתפיסה של חברת באדג'ט העולמית, באדג'ט ישראל שואפת להמשיך ולהוביל בתחומה, ותוך היערכות זו אני שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן להיות שותפינו לדרך".
דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "לכבוד הוא לנו לעבוד עם מותג מוביל עולמי כמו באדג׳ט, ועם צוות המנהלים המוכשר שלו. אני מבקש להודות למוני בר, מנכ״ל ובעלים של באדג׳ט ישראל ואנשי ההנהלה שמצאו אותנו ראויים. אנחנו נעשה הכל כדי להצדיק את הבחירה בנו ולהוביל את באדג׳ט לשיאים חדשים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מסכנים. חראם על משרד נחמד.שמילקה 10/2016/13הגב לתגובה זו1 0תקציב פח, ריטיינר של 2000 שקל, אפס מדיה, בארטרים לכל קמפיין. ובשביל כל הטוב הזה יעבדו קריאייטיב וסטודיו ותקציבאיות לתוך לילות...סגור
-
2.רק שיחליפו את נתי רביץ בבקשה (ל"ת)עדי 10/2016/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.לא עוצרים בעצור...רועי 10/2016/13הגב לתגובה זו0 0סחתיין ובהצלחהסגור