שיווק ופרסום

לשכת עוה"ד "נכנסת" בלבנת פורן - עם כפילה שלה בפרסומת

בלשכת עורכי הדין מציגים את סיפורו של אדם שנדרש להגיש תביעה לביטוח הלאומי ופנה "לאחת החברות המגישות ייעוץ שאינו משפטי" בקישור ברור ללבנת פורן
משה בנימין |  1
לשכת עורכי הדין. הקמפיין שנכנס לבנת פורן (צילום יח"צ)
על הנייר, הקרב בין לשכת עורכי הדין ללבנת פורן על נתח השוק במימוש זכויות רפואיות וייצוג בתביעות מול הביטוח הלאומי, הוא מתכון בטוח לכדור שינה מוצלח במיוחד. ולמרות זאת, התשובה התקשורתית של לשכת עורכי הדין המנסה להשיב אליה את הלקוחות מחממת את הגזרה. פרסומת חדשה של הלשכה שצפויה לעלות הערב לאוויר לוקחת את הקמפיין שנכנס ישירות בלבנת פורן לשלב הבא, בלי לקחת שבויים. 
מאחורי הקמפיין, הראשון של הלשכה בטלוויזיה, עומד משרד הפרסום אשכנזי זלצמן המלווה את עורכי הדין בקרב התקשורתי מול פורן שנעזרת ב-JWT ישראל. הסרטון ממשיך את הקו הוויזואלי שרומז באופן מובהק ללבנת פורן כשהוא מציג מהגב דמות נשית הלבושה בז'קט אדום, במידותיה של פורן ובשיער בלונדיני קצר. זאת, בהתאם לתמונה שעמה התפרסמה פורן והפכה לסימן ההיכר שלה.
בעוד שפורן טוענת בפרסומיה (בקולו של גבי גזית) כי "לביטוח לאומי לא ניגשים בלי לבנת פורן", בלשכת עורכי הדין מציגים בסרטון את סיפורו של אדם שנדרש להגיש תביעה לביטוח הלאומי והחליט לפנות "לאחת החברות המגישות ייעוץ שאינו משפטי" כשבצד התמונה מופיעה כמובן אותה דמות נשית בז'קט האדום, תמיד בצילום מהצד או מהגב.
רגע המפנה בסרטון, המציג לכאורה את אוזלת היד של חברות מסוגן של לבנת פורן מגיע כאשר אותו אדם, המספר את סיפורו בגוף ראשון, נדרש להגיע ולהתייצב בפני הוועדה הרפואית, המוגדר על ידו כ"רגע הקריטי ביותר". שם הוא מגלה כי נציגת החברה לא יכולה להיכנס איתו לחדר מכיוון שעל פי חוק רק לעורך דין מותרת הכניסה.  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא בואו פשוט תפיצו את הבריף בקובץ וורד וזהו
    ליאור 11/2016/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה הקריאייטיב הכי לא קראייטיבי שנתקלתי בשנה האחרונה.
    סגור