שיווק ופרסום

לירן חולצה זולה: כמה מקבל התופעה בקמפיין לוניש?

למרות שלא מדובר בפליט ריאליטי שמסתובב עם סוכן צמוד ש"מסדר לו עבודות", "חולצה אפורה" כבר סופר את הקמפיין השלישי שלו. חבל רק שהוא לא מצטיין בתחום המשא ומתן
משה בנימין | 
לירן חולצה אפורה (צילום יח"צ)
"לירן חולצה אפורה", האיש שהפך לתופעה לאחר שהפך את ההשתחלות לפריים לאומנות, מקבל קמפיין חדש והפעם למותג הכביסה וניש - Vanish Gold. מאחורי הקמפיין המשעשע למדי עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G שהצליח להשיג את ה"כוכב" לאחר ניסיונות רבים. 
באופן לא מפתיע ואפילו מתבקש, הקמפיין נסוב סביב התכונה המאפיינת של לירן (אלזסר בשמו המלא), החולצה האפורה שמלווה אותו באופן תמידי. במסגרת הפרסומת לירן עובר מחולצה אפורה לחולצה לבנה מכיוון ש"מגיע לו יותר, 3 דרגות יותר" כמאמר הפרסומת. מעבר להופעה בסרטון, הקמפיין צפוי להמשיך לחייו הפרטיים כשהמשימה המונחת על כתפיו היא להידחף לפריים הבא כשעל גופו חולצה לבנה, מן הסתם עם הלוגו של Vanish.
למרות שלא מדובר בפליט ריאליטי שמסתובב עם סוכן צמוד ש"מסדר לו עבודות", "חולצה אפורה" כבר סופר את הקמפיין השלישי שלו, לאחר קמפיינים ליטבתה ו-HOT בעבר. עם זאת, הוא צריך לשקול בכובד ראש להתייעץ עם מישהו לפני הקמפיין הבא משום ששכרו עבור ההשתתפות בקמפיינים נמוך לאין שיעור, ומסתבר שהוא מודע לכך וזה כלל לא מפאיע לו. בשיחה עם אייס אומר אלזסר: "העיקר הבריאות, אני לא עושה את זה בשביל הכסף,  אני משתתף כי אני אוהב את זה למרות שאני לא מקבל הרבה כסף, הרבה פחות מ-5,000 שקל".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה