פרסום ושיווק

הטייק אוף כבר כאן: רהיטי דורון בקמפיין "תגובת נתניהו"

בענף הפרסום זיהו את הפוטנציאל למינוף קמפיין על החשיפה הגבוהה לאירוע בין אילנה דיין לראש הממשלה
משה בנימין |  1
רהיטי דורון (צילום יח"צ)
קרב האיתנים המתוקשר בין התכנית 'עובדה' לבין לשכת ראש הממשלה, או מדויק יותר בין אילנה דיין לראש הממשלה בנימין נתניהו עשה גלים בשבוע האחרון. הגלים אלו לא פסחו מעל ענף הפרסום שזיהה את הפוטנציאל למנף קמפיין על החשיפה הגבוהה לאירוע. "הראשונים לזהות" היו משרד הפרסום הביילינים ורשת רהיטי דורון בקמפיין שעלה לאוויר בסופ"ש האחרון. 
יחד עם הבייליינים בבעלותם של גיל ואורי ביילין משתף פעולה בקמפיין שי ברק, לשעבר מנהל לקוחות ושותף בהילה ושות'. את דיין מגלמת השחקנית-חקיינית תמר ורון ועל האסטרטגיה, הקראיטיב, הכתיבה והבימוי הופקד אורי ביילין. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מביך וזול (ל"ת)
    יוני 20/11/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור