שיווק ופרסום

להשקיע ולהיות שותפים למהפכת ההשקעות בישראל

כתיבת המומחים | 
barak (צילום יח"צ)
עשרות אקזיטים של חברות ישראליות מתחילת השנה בסכומי עתק וחוק שעתיד לשנות את פני הכלכלה בישראל וצפוי להיכנס לתוקף בקרוב. אחרי ההצלחה הגדולה בארה"ב ובריטניה, נראה שמימון המונים צפוי לשנות את פני הכלכלה בישראל. כעת, גם לכם יש הזדמנות להיות שותפים.
שנה לא פשוטה עברה על המשקיעים שמצאו עצמם עם מגוון שאלות לא פשוטות. כיצד ניתן להתמודד וליהנות מתשואה על הכסף כאשר הריבית אפסית, שוק ההון רווי במיוחד ובעל פוטנציאל רווחיות נמוך ואפילו שוק הנדל"ן בקיפאון. בארה"ב ובריטניה, הפלטפורמות להשקעות המונים (Equity Crowdfunding) הן מרכז ההשקעות של הציבור, שמדי שנה אותן פלטפורמות מגייסות מיליארדי דולרים למיזמים, כעת, לאחר שנת שיא עם עשרות אקזיטים של חברות ישראליות וממש לקראת כניסת "חוק מימון המונים" לתוקף, נראה שברור לכולם, מה יהיה מרכז ההשקעות של הישראלים בשנת 2017.
ב-2017: "יהיה ניתן להשקיע 100-200 ₪ בסטארט-אפ או עסק ישראלי ולקבל מניות!
נשמע כמו חלום? כנראה שהחלום עתיד להיכנס לתוקף בקרוב. בסוף שנת 2015 עבר בקריאה שלישית בכנסת חוק "מימון המונים" שיאפשר לציבור ליהנות ממגוון הזדמנויות השקעה שלא היו חשופות בפניהם עד כה, אלא רק בפני האנג'לים שנהנו מתשואות אדירות על ההשקעות בסטארט-אפים ועסקים ישראלים.
הפלטפורמה הישראלית החדשה להשקעות המונים, "פיפלביז", שהושקה לפני מספר חודשים, הספיקה לגייס כמעט 2 מיליון באמצעות השיטה הקיימת להשקעות שמגבילה את מספר המשקיעים ל-35. בעוד מספר שבועות, כאשר חוק מימון המונים יכנס לתוקף, הפלטפורמה תהיה רשאית לאפשר לכל אחד להשקיע במיזמים 100 או 1,000 ₪ בלבד ולהיות שותף בסטארט-אפים ומיזמים ישראלים שיעלו לגיוסים בפלטפורמה.
למידע נוסף על השקעה בפלטפורמה.
"פיפלביז" לא המציאה כמובן את שיטת השקעות ההמונים (Equity Crowdfunding) ולמעשה העתיקה את השיטה מארה"ב ובריטניה לארץ בזכות ההצלחה הגדולה של אותן הפלטפורמות בחו"ל.
מציעה לציבור הרחב להשקיע ולהיות שותף לפלטפורמה בהשקעה של 100,000 ₪
במהלך השנה פיפלביז עוררה את תשומת ליבם של מגוון גופים פיננסיים מובילים בישראל. "אנו שואפים להיות חברתיים ולפזר את ההון. הדבר הנכון ביותר לדעתנו הוא שהפלטפורמה תישאר בידי הציבור ואנו מציעים לכל אחד להיות שותף בחברה בהשקעה של 100,000 ₪." לדברי המנכ"ל, אור בנון. הפלטפורמה שלנו תציע מגוון הזדמנויות השקעה לציבור ותפתח את קהילת היזמים בישראל. מלבד לסטארט-אפים שיגייסו דרך הפלטפורמה, אנו מציעים גם לחנויות ובעלי עסקים במגוון תחומים לגייס את ההון הנדרש מהציבור ולהפוך את העסקים ל"חברתיים".
אנו מחפשים משקיעים פוטנציאליים.
לתיאום פגישה והצטרפות לפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה