שיווק ופרסום

teenk תטפל בקמפיין ההופעה של ביבר; שלמור על היח"צ

לקראת הופעתו של ג'סטין ביבר בחודש מאי הקרוב, בחרו המפיק הבינ"ל של האירוע מרסל אברהם והמפיק המקומי מריו ארלובסקי, ב-2 החברות. קמפיין מכירת הכרטיסים בדרך
משה בנימין | 
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
סוכנות הפרסום והתוכן לצעירים ובני נוער teenk ומשרד יחסי הציבור שלמור תקשורת יטפלו בתקציב הפרסום לקראת הופעת ג'סטין ביבר בישראל במאי 2017. 
2 החברות נבחרו על ידי המפיק הבינ"ל מרסל אברהם והמפיק המקומי מריו ארלובסקי, לנהל את קמפיין הפרסום ומערך ה-PR לקראת ההופעה. teenk תצא בקמפיין רחב שיכלול פרסום בטלוויזיה בערוצים המסחריים, קמפיין רדיו וקמפיין דיגטלי בדגש על רשתות חברתיות; האינסטגרם, אפליקציית הליפסינג הטרנדית בקרב "הנוער מיוזיקלי", וביוטיוב. הסוכנות מגייסת לטובת הקמפיין מובילי דעה צעירים שיהיו אמונים על הפצת הבשורה ברשתות הנבחרות.
"מדובר בקמפיין בסדר גודל בינ"ל", אומר יניב ויצמן, מנכ"ל סוכנות teenk. "מאד מרגש אותנו ואת בני הנוער המופע של אחד האומנים הכי מעניינים היום בעולם. הקמפיין יתרחב לקהלים נוספים ויצא מעולם בני הנוער. אני כבר מרגיש את בני הנוער ורואה ברשתות את ההתלהבות מהגעתו לישראל של האומן".
עם קבלת תקציב היח"צ של הופעת ביבר בישראל שלמור תקשורת מעמיקים את פעילות מחלקת התרבות במשרד. המשרד מתמחה בתחום המסחרי והעסקי ובמקביל פעיל בתחום התרבות עם גלובוס מקס, צומת ספרים ונמל ת"א ולאחרונה התחזק גם בתחום הנדל"ן עם קבלת פרויקט מגדל בית לסין וחברת סות'ביס נדל"ן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה