שיווק ופרסום

תקציב 'מנורה מבטחים - פנסיה וגמל' עובר ליהושע TBWA

תקציב מנורה מבטחים מכסה בחלקו על אובדן תקציב מגדל לידי ברוקנר לוי יער לפני כשנתיים וחצי, ולאחר כ-12 שנים שבהן טופל ביהושע TBWA
משה בנימין |  2
רמי יהושע (צילום יח"צ)
בתום מכרז בו התמודדו מספר משרדים, יהושע TBWA נכנס למערך הפרסום של מנורה מבטחים לצד ראובני פרידן. יהושע יקבל את חלק הפנסיה והגמל של התקציב שבו טיפל בשנים האחרונות דובצקי זקס אוברוצקי. חלק הארי של התקציב מטופל על ידי ראובני פרידן. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב מנורה עמד ב-2016 על כ-16 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים. 
תקציב מנורה מבטחים מכסה בחלקו על אובדן תקציב מגדל לידי ברוקנר לוי יער לפני כשנתיים וחצי, ולאחר כ-12 שנים שבהן טופל ביהושע TBWA. לאחרונה צירף יהושע לשורותיו את תקציבי מגה בעיר ויינות ביתן לאחר השלמת רכישת מגה על ידי נחום ביתן. במכרז האחרון על תקציב LG, הוחלט כי תחום הסלולר יועבר מיהושע לידי יוניברסל מקאן אך יהושע ישמור על תקציבי הפרסום של קו המוצרים הלבנים של LG. 
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית המשרד: "אנו שמחים על הצטרפות מנורה מבטחים אל לקוחותינו
ובטוחים שהשותפות בין החברות תוביל להישגים מרשימים ולהצלחות גדולות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוי רמי רמי. מנפח תקציבים כדי להראות "גידולים" (ל"ת)
    אחד שיודע 12/2016/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פיהוק (ל"ת)
    יהושע 12/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור