שיווק ופרסום
תקציב 'מנורה מבטחים - פנסיה וגמל' עובר ליהושע TBWA
תקציב מנורה מבטחים מכסה בחלקו על אובדן תקציב מגדל לידי ברוקנר לוי יער לפני כשנתיים וחצי, ולאחר כ-12 שנים שבהן טופל ביהושע TBWA
בתום מכרז בו התמודדו מספר משרדים, יהושע TBWA נכנס למערך הפרסום של מנורה מבטחים לצד ראובני פרידן. יהושע יקבל את חלק הפנסיה והגמל של התקציב שבו טיפל בשנים האחרונות דובצקי זקס אוברוצקי. חלק הארי של התקציב מטופל על ידי ראובני פרידן. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב מנורה עמד ב-2016 על כ-16 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים.
תקציב מנורה מבטחים מכסה בחלקו על אובדן תקציב מגדל לידי ברוקנר לוי יער לפני כשנתיים וחצי, ולאחר כ-12 שנים שבהן טופל ביהושע TBWA. לאחרונה צירף יהושע לשורותיו את תקציבי מגה בעיר ויינות ביתן לאחר השלמת רכישת מגה על ידי נחום ביתן. במכרז האחרון על תקציב LG, הוחלט כי תחום הסלולר יועבר מיהושע לידי יוניברסל מקאן אך יהושע ישמור על תקציבי הפרסום של קו המוצרים הלבנים של LG.
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית המשרד: "אנו שמחים על הצטרפות מנורה מבטחים אל לקוחותינו
ובטוחים שהשותפות בין החברות תוביל להישגים מרשימים ולהצלחות גדולות".
ובטוחים שהשותפות בין החברות תוביל להישגים מרשימים ולהצלחות גדולות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אוי רמי רמי. מנפח תקציבים כדי להראות "גידולים" (ל"ת)אחד שיודע 12/2016/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.פיהוק (ל"ת)יהושע 12/2016/11הגב לתגובה זו0 0סגור