שיווק ופרסום
טורנדו עלתה אחרי תדיראן בפרסומת זהה לחלוטין
קרבות מותגי המזגנים לא מוגבלים רק לקיץ הלוהט בישראל. פרסומת של טורנדו שעלתה שבוע לאחר תדיראן נראית זהה באופן חשוד מאוד
האם מצוקת הקופירייטרים והרעיונות הגיעה לשיא חדש? יותר משבוע לאחר שחברת תדיראן עלתה עם פרסומת חורף תחת הכותרת "יותר מחמם, פחות מייבש" באמצעות ראובני פרידן, עלה מותג המזגנים המתחרה טורנדו עם מודעת פרסומת זהה לחלוטין עם אותו הטקסט בדיוק באמצעות מקאן תל אביב.
ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לא נמסרה תגובה.
פרסומת תדיראן שעלתה ראשונה
מודעת טורנדו מעיתון ישראל היום
מודעת טורנדו מעיתון ישראל היום
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.אם טורנדו צריכים להעתיק פרסומת כדי שאנשיםדור 12/2016/23הגב לתגובה זו0 0באמת ידברו עליהם, מצבם בכי רע. בכל מקרה, לא רואה איך זה הולך לתרום להם..סגור
-
13.הטורנדו האלה ממש לא משהו...חיים 12/2016/15הגב לתגובה זו0 0מזכיר לי את הכתבה הזאת על טורנדו מהכל כלול. הם מקפידים אחת לכמה זמן לתת הופעה תקשורתית מהסוג שעושה לך חשק להתרחק מהמזגנים שלהם כמה שיותר.. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=475713405886486&id=228939450563884סגור
-
12.שיתנו יותר קרדיטאבנר 12/2016/14הגב לתגובה זו0 0הלקוחות לא מטומטים ויכולים להריח מקילומטר למה טורנדו עשו את זה - הם במצוקת לקוחות והדרך הכי קלה זה לחקות את המתחרים שנמצאים בעמדה יותר טובה.סגור
-
11.טורנדו, כמה נמוך! עולב העולבים (ל"ת)ליאורה 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.מקאן זה המשרד הכי פח בישראלקיסר הקריאייטיב 12/2016/13הגב לתגובה זו1 1הם מעתיקים את כל הקריאייטיבים מסוכנויות שאשכרה יש להם מח. סגרו כבר ולכו הביתה. אף אחד לא אוהב אתכם.סגור
- טען עוד
-
אוי ואבוי אף אף אחד לא אוהב אותנו?נציג ההנהלה 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0אלדד פרסמן מאור לא אהבים אותנו. בואו נסגור. גם יש טוקבקים!! הלו יא ממתק קוקוס וורוד עם פטמות רגישות לחיכוך אתה בטוח שאתה בתעשייה הנכונה?!סגור
-
9.סתם רעים - מקאן וטורנדו נותנים יותר שנות אחריותבענף 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0זה ממש לא אותו דברסגור
-
8.טורנדו הם לא מבינים שהם מחזקים עוד יותר חזק לתדיראןרונן 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0איזה משרד פרסום עלוב יש להם, עד כדי כך שהם לא מסוגלים לחשוב על קריאטיב בעצמם - פשוט שפל לעולם הפרסוםסגור
-
7.זה שלוש וזה שבע שנות אחריות.. (ל"ת)רק אומר 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.אחלהיוסי השועל 12/2016/13הגב לתגובה זו1 0סתםסגור
-
5.הביזיון וההזוי הוא ש...דיגמן 12/2016/13הגב לתגובה זו4 0ומה שמצחיק/עצוב/מקומם/חמור הוא שיוניברסל (מקאן) קונים מדיה גם לטורנדו וגם לתדיראן.סגור
-
זה קורה גם עם הוט ויס ועוד לא מעט מפרסמים... (ל"ת)דיגמן 12/2016/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.זו לא העתקהקריאייטיב ותיק 12/2016/13הגב לתגובה זו2 1קריאייטיב מעתיקים. זו סתם כותרת מכר גרועה\סרט מכר פוסט גרוע. בואו נשמור את העצבים והשיימינג למישהו שמעתיק קריאייטיב ביודעין. (עיין ערך ברוקנר עם דיירקט טי וי. אדלר עם שגב משה. אברהם עם ארי גולד)סגור
-
3.לפחות פעם ראשונה שמעתיקים מראובני ... (: (ל"ת)rocky 12/2016/13הגב לתגובה זו5 0סגור
-
2.פעם היה כבוד למקצוע הזהמשה 12/2016/13הגב לתגובה זו4 0בעצם אף פעם לא. עלובסגור
-
1.למה לרדת על מקאן,אולי חשבו שמה שטוב לתדיראן יהיה טוב גם להצלת טורנדו???יהל 12/2016/13הגב לתגובה זו3 1מחשבות שכאלה...סגור