קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

בפעם השלישית ברציפות: Wix הישראלית תפרסם בסופרבול

הפלטפורמה הישראלית לפיתוח נוכחות באינטרנט, תשלם 5 מיליון ד' לספוט פרסומת במשחק גמר ליגת הפוטבול האמריקאית בחודש פברואר
 |  0
 בפעם השלישית ברציפות: Wix הישראלית תפרסם בסופרבול
הסופר ה-50 סופרבול ה-50 דנבר ברונקוס קרוליינה פנת'רס, צילום: Getty images Israel
אחרי פעמיים שפרסמה במשדר הכי נצפה בארה"ב, חוזרת החברה הישראלית Wix בפעם השלישית לסופרבול – משחק גמר ליגת הפוטבול האמריקנית. המשדר ב-5 בפברואר ישודר ברשת FOX, וכפי שקרה בשנים האחרונות, ימשוך יותר מ-110 מיליון צופים, רק בארה"ב.
העניין בפרסום בסופרבול הוא ענק. מעבר לרייטינג המטורף שהמשדר עצמו גורף, יש דיבור גדול על הפרסומות עצמן, שנחשפות עוד לפני כן ברשתות החברתיות, ויוצרות שיח. השנה מחיר ספוט פרסומת של 30 שניות יעמוד על 5 מיליון דולר, עלייה של חצי מיליון דולר מהשנה הקודמת.

הקמפיין הראשון של Wix בסופרבול, לפני שנתיים

Wix היא פלטפורמה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט עם למעלה מ-96 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת החברה למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה יושב בתל אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, ברלין וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.


"לפרסומות השלישית שלנו בסופרבול רצינו לספר את הסיפור של Wix בעצמנו ולהציג את הכוח הקריאטיבי שלנו", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "בשנתיים האחרונות סיפקנו קמפיינים חיוביים שחשפו את Wix בפני מיליוני אנשים. הסופרבול מציג את יכולות העיצוב שלנו, מביא לקוחות חדשים ויוצר שיח מיידי עם שותפים מעניינים ובעלי חזון. הפרסומות שלנו מראות לעולם את היכולת הקריאטיבית שלנו והפלטפורמה של Wix מביאה אותה לידי ביטוי".

מעבר לפרסום בסופרבול, ל-Wix היסטוריה בעבודה עם מותגים ואירועים משמעותיים בספורט. בשנה האחרונה הודיע כי תהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב אתרי אינטרנט של קבוצת הבייסבול הניו יורק יאנקיז ושיתפה פעולה בקמפיין מיוחד למציאת האוהד מספר 1 של הקבוצה, תחת ההאשטאג #BiggestYankeesFan. החברה גם גייסה לפניח חודשיים את כוכב ה-NBA לשעבר שאיל אוניל למהלך שיווקי, והיא גם נותנת החסות הרשמית לקבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי לקבוצות הסיטי בניו יורק ובמלבורן.

לדברי שי, "הסופרבול הוא רכיב חשוב במאמצי השיווק שלנו שכן זוהי דרך מצויינת להגיע למעריצים שלנו, ללקוחות פוטנציאליים וללמעלה ממאה מיליון צופים במשחק הפופולארי. הסופרבול מדגים את האידיאלים של Wix, שהם הנאה, התרגשות ותשוקה ואנו נרגשים ששוב יש לנו את הזכות לקחת חלק במשהו ענק".




תגיות   FOX WIX סופרבול

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה