שיווק ופרסום

ענבר מרחב נפרד מ'רולטיים' - התקציב עבר לליאו ברנט

תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב. ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו
משה בנימין |  1
ענבר מרחב G. ירון מרחב וחן ענבר (צילום יח"צ)
ירושת התקציבים של פוקס גורן גלעדי לא מחזיקה מעמד בענבר מרחב G. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של רולטיים, יבואנית השעונים ותכשיטי היוקרה שמפעילה גם את רשת חנויות אימפרס יסיים את דרכו במשרד בתום 2016 ויעבור לליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של אדם פולצ'ק
תקציב רולטיים הועבר לטיפולו של ענבר מרחב במסגרת הטמעת פעילותו של משרד הפרסום פוקס גורן גלעדי לתוך ענבר מרחב - מהלך שיצא לפועל במרץ 2016. על פי יפעת בקרת פרסום תקציב רולטיים, שרובו ככולו מופנה לפרסום רשת 'אימפרס', עמד ב-2016 על 38 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-10 מיליון שקלים במחיר ריאלי. 
ההערכות הן שסיום ההתקשרות עם רולטיים, הוא פועל יוצא של העובדה שתקציב רכש המדיה של החברה אינו מופקד בידיו של ענבר מרחב אלא מנוהל עצמאית על ידיה, באמצעות איש המדיה עמי קדם שבבעלותו חברת סמארט, מקבוצת פובליסיס. במקרים שכאלו, המוטיבציה של משרד הפרסום להמשיך ולשרת את הלקוח צונחת כשהוא מבין ש"נתח הבשר" המרכזי שממנו ניתן להפיק רווחים - המדיה - לא נמצאת בידיו. בשונה מפוקס גורן גלעדי שעבדו במתכונת שכזו עם רולטיים, נראה כי בענבר מרחב ניסו לשנות את מתכונת העבודה ללא הצלחה, עד לפרידה בין הצדדים.
על פניו המסלול הטבעי של התקציב אמור להיות לכיוון קבוצת פובליסיס ישראל שנמצאת בשותפות בחברת המדיה שהוקמה על ידי קדם - סמארט מדיה, ואכן כך. רולטיים היא היבואנית הבלעדית של מותגי השעונים הובלו, אומגה, גוצ'י, טיסו, קלווין קליין, סווטש ועוד. בנוסף היא משמשת כנציגה הבלעדית של מותג המזוודות והתיקים SAMSONITE.  
דניאל רחום, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת רולטיים: "אנו מודים לענבר מרחב G על עשייה משותפת ונפלאה. כמו כן שמחים להתחיל את 2017 עם ליאו ברנט, בשנת 2017 נתמקד בהרחבת הפעילות התקשורתית והשיווקית של מותגי הקבוצה שהם המובילים בעולם וכמו כן של הרשתות השונות כגון אימפרס, תומס סאבו וסווטש שיפתחו חנויות נוספות במהלך 2017".
אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט: "בהצלחה לרולטיים ולליאו ברנט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחח
    דוד איינשוורצשטיין 12/2016/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ויי זמיר. צר לי עליכם בליאו ברנט, תעבדו כמו חמור עבור קצת קש ותבן. ריטיינר של גרוש וחצי.
    סגור