שיווק ופרסום

לוקיישן תהיה זכיין מדיה בלעדי בהולמס פלייס וסטודיו C

2 הרשתות מצטרפות לזיכיונות לוקיישן ומחזקות עוד יותר את החברה שכבר שולטת בתחום חדרי הכושר
משה בנימין | 
הולמס פלייס (צילום יח"צ)
חברת שילוט החוצות לוקיישן המתמחה ב-Indoor media חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם שתיים מרשתות הכושר המובילות בישראל: הולמס פלייס וסטודיו C. שווי ההסכמים מוערך בלמעלה מ-1.5 מיליון שקלים ל-3 השנים הקרובות. 
2 הרשתות מצטרפות לזיכיונות לוקיישן ומחזקות עוד יותר את החברה שכבר שולטת בתחום חדרי הכושר. לוקיישן מחזיקה בזיכיונות לפרסום ברשתות גו אקטיב, גרייט שייפ, ספייס, פרופיט, זאוס ועוד. היקף חדרי הכושר שבהם פועלת לוקיישן עומד כעת על כ-260 נקודות בישראל המהווים כ 75% מסך המתאמנים, כך לדברי החברה. 
איתי פז, מנכ"ל לוקיישן: "מזה למעלה מעשור שאנו מתמחים בפרסום בחדרי כושר וסטודיו נשים בפריסה ארצית. אנו שמחים על השותפות החדשה עם שתי הרשתות הגדולות בארץ: הולמס פלייס וסטודיו סי ופועלים להרחיב את הפתרונות המדויקים והנכונים ללקוחותינו. תחום הכושר צמח בשנים האחרונות בישראל בצורה דרמטית, והוא מרכז תחתיו קהל ברמה גבוהה מאוד, המודע לאורח חיים בריא ומוביל דעה שהמפרסמים שואפים לדבר אליו".

גיא בלנקשטיין
, מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס: "קבוצת הולמס פלייס שמחה ומברכת על כניסתה של לוקיישן מדיה למועדונים, ובטוחה שמהלך זה יציג מגוון איכותי ורלוונטי לקהל חברי המועדון. הקבוצה תמשיך להוביל את תחום הכושר בישראל ולהוות הגוף המוביל בתחום הבריאות, הכושר והלייף סטייל".

רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"ל רשת סטודיו סי: "רשת סטודיו סי היא הרשת הנשית המובילה בישראל לחיטוב, לעיצוב, לכושר ולהרזיה כבר 27 שנה, והיא נמצאת בצמיחה מתמדת. אני מברכת על שיתוף פעולה מעין זה. לסטודיו סי 25,000 לקוחות, הפוקדות את 35 סניפי הרשת, כך שהן תוכלנה ליהנות משיתוף פעולה פורה זה", הוסיפה סמדר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה