שיווק ופרסום

קליק הזמין גולשים לעצב מודעה בפייסבוק לייב - זה מה שיצא

הארט דיירקטור של המשרד הופקד בידיהם המתעללות של הגולשים לעיצוב מודעה, ככל העולה על רוחם, כשהוא מיישם את כל הוראות הקריאייטיב בשידור חי
משה בנימין |  1
קליק (צילום יח"צ)
מחלקת הקריאייטיב והאסטרטגיה של גרייט דיגיטל, לא מפסיקה לחשוב על רעיונות דיגיטליים מוטרפים כדי לייצר איינגייג'מנט מוצלח עם הגולשים, וסיפור מותג שמתאים ל-DNA של קליק.
היציאה האחרונה שלהם היא מהלך פייסבוק לייב, שבמסגרתו הארט דיירקטור של המשרד הופקד בידיהם המתעללות של הגולשים לעיצוב מודעה, ככל העולה על רוחם, כשהוא מיישם את כל הוראות הקריאייטיב בשידור חי.
יותר מהכל נראה שגרייט דיגיטל וקליק עונים על אחד הכללים הכי חשובים בפרסום - להכיר את קהל היעד שלך טוב ככל שניתן - בכלל נראה שהם הולכים לישון עם צעירי המותג וקמים איתם בבוקר. כלי הלייב של פייסבוק פותח כל כך הרבה אפשרויות חדשות למהלכי איינגייג'מנט אמיתיים, ובמקרה הנוכחי אולי אפילו היתה טמונה הזדמנות גדולה יותר שפוספסה. בכל מקרה מדובר בניסיון שמצליח לערב את הצרכנים בחיי המותג בדרך קלה, מהירה, פשוטה ומהנה. 

הפוסט שהכריז על הפעילות

המודעה הסופית: אמא של חיים, דינוזאורים, דולפינים וזברות

השידור החי עמד על יותר משעה בעמוד הפייסבוק של קליק, ושוגר ללא תמיכה של קידום ממומן. בפרק זמן זה הסרט זכה לכ-20 אלף חשיפות, 5,000 צפיות ומעל ל-800 תגובות.  

קרדיטים:
מנהל מחלקת תוכן – אליאב מנדלסון
מנהל מדיה חברתית בכיר – ג'ניה קיפניס
ארט – יוסי קמינסקי
מעצבת -  ירדן גיבריץ
סופרוויזרית – נטע מגן
תקציבאי – הד עינב
מנהל מחלקת מדיה חברתית – ברק ראובן

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה יפה מאוד
    נעמי 12/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והפוסטר יצא פצצה
    סגור