שיווק ופרסום

יו"ר אסותא שוקי שמר נבחר לאיש השיווק של דצמבר

השירות של אסותא מאפשר לסובלים מבעיה רפואית ונדרשים לראות רופא מומחה גישה למרכז מידע חדשני המסייע למטופלים לבחור את הרופא המומחה המתאים עבורם, תוך התחייבות לתור תוך 14 ימים
משה בנימין | 
שוקי שמר (צילום עודד קרני)
איגוד השיווק הישראלי בחר בפרופ' שוקי שמר, יו"ר בית החולים אסותא, כאיש השיווק לחודש דצמבר 2016 בזכות מהלך השקת "מרכז המומחים של אסותא".
באיגוד השיווק הישראלי מנמקים את הבחירה כשהם מציינים שמהלך "מרכז המומחים" מוגדר כהצלחה לאחר שנעשה "תחת מגבלות שיווקיות לא אופייניות - בית החולים הצליח ליצור בידול והביא לשינוי תפיסה באיתור רופא מומחה". על פי הנתונים, במרכז התקבלו למעלה מ-100,000 פניות בשנה כפתרון ראשוני למציאת רופא מומחה.
השירות של אסותא מאפשר לסובלים מבעיה רפואית ונדרשים לראות רופא מומחה גישה למרכז מידע חדשני המסייע למטופלים לבחור את הרופא המומחה המתאים עבורם, תוך התחייבות לתור תוך 14 ימים. באסותא מצאו פתרונות שיווקיים לקידום המרכז, שכן מוסד רפואי המרבה לפרסם, עלול להיתפס כלא אמין. לצד מרכז המומחים, השיקו באסותא גם את ה-DocAdvisor המדרג את הרופאים המומחים באמצעות מנגנון חכמת ההמונים. בשנת 2016 נרשמו למעלה מ-100,000 פניות למרכז המומחים, נקבעו כ-15,000 פגישות יעוץ ו-300 רופאים חדשים הצטרפו למרכז המומחים של אסותא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה