שיווק ופרסום
חברון זלצמן 23 זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל
בוגבו ישראל משווקת 3 מותגי פרימיום בינלאומיים: עגלות בוגבו, מנשאי בייבי-ביורן ו-yoyo מבית בייביזן
משרד הפרסום חברון זלצמן 23 שנוצר מהחיבור בין דודי חברון, גבי זלצמן ו-"23" בבעלותו של יוסי צרפתי זכה בתקציב הפרסום של מותגי בוגבו ישראל, בתום מכרז.
בוגבו ישראל משווקת 3 מותגי פרימיום בינלאומיים: בוגבו (עגלות), מנשאי בייבי-ביורן (Babybjorn), ו- yoyo מבית בייביזן. בוגבו ישראל צפויה לעלות בשנה הקרובה עם מספר השקות וקמפיינים בטלוויזיה ובדיגיטל כאשר התקציב שיועמד לפעילות יעמוד על מיליוני שקלים בודדים.
לדברי מנהלת השיווק של בוגבו ישראל דפי גרון הרשקוביץ׳: ״לקראת האתגרים העומדים בפנינו בשנת 2017, החלטנו לחפש משרד פרסום שייתן מענה הולם בתחומי האסטרטגיה והדיגיטל. מצאנו בחברון זלצמן 23 את הפרטנרים הראויים ביותר, ומאחלת לכולנו בהצלחה״.
דודי חברון, מנכ״ל משותף בחברון זלצמן: ״לאט לאט חברון זלצמן הופך להיות בית למותגים בינלאומיים מובילים בתחומם. כבוד גדול עבורנו לטפל במותגי בוגבו. אני מודה על הבחירה ונעשה הכל, כדי להיות ראויים לאמון שנתנו בנו״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.חמודיםמקסימים אחד אחד 01/2017/04הגב לתגובה זו0 0תצליחו!סגור
-
5.דודי תעשה לי ילד... (המנשא עלייך) (ל"ת)אהוד 01/2017/04הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.מותג פח שנזרק ממשרד למשרד (ל"ת)דנית 01/2017/04הגב לתגובה זו2 3סגור
-
3.מותגים מדהימים למשרד מדהים (ל"ת)סיון 01/2017/04הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.כבודמושון 01/2017/04הגב לתגובה זו1 0גבי היקר ככ גאה כמו אבא לשמוע על ההצלחות שלך כן ירבוסגור
-
1.תותחים! שיהיה בהצלחה! (ל"ת)אמיר 01/2017/04הגב לתגובה זו1 0סגור