שיווק ופרסום

הישג מרשים ללעומק התודעה: זכה במכרז רקיט יחד עם TMF

על המכרז שהתנהל בחודשיים וחצי האחרונים התמודדו לא פחות מ-12 משרדי פרסום, הגדולים בישראל ו-4 חברות מדיה. סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר: "יש בלעומק שילוב של יכולות ורעב ולמרות שהם כבר מעבר לשלב ההוכחות, הם עדיין חדורי מוטיבציה ואנרגיות"
משה בנימין |  9
לעומק התודעה. מימין: זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין (צילום יח"צ)
משרד הפרסום לעומק התודעה פותח את שנת 2017 עם הישג מרשים. המשרד בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין (המייסדים) יחד עם השותפים ארז מיטל וטל רביב זכה במכרז הדיגיטל של רקיט בנקיזר יחד עם חברת המדיה TMF שבאמצעותה המשרד מבצע את פעילות רכש המדיה. 
על המכרז שהתנהל בחודשיים וחצי האחרונים התמודדו לא פחות מ-12 משרדי פרסום, הגדולים בישראל ו-4 חברות מדיה: יוניברסל מקאן, זניט, TMF ויוניון, למעט מדיה קום המטפלת ב'פרוקטר אנד גמבל' שתחתיה פועלים מותגים המתחרים באלו של רקיט בנקיזר.
רקיט בנקיזר נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות ביותר בתחום הדיגיטל בישראל. תקציב הפרסום של החברה מוערך ב-10 מיליון שקלים, במחירים ריאליים, בדיגיטל בלבד. בשנת 2015 פעילות הדיגיטל פוצלה בין יוניברסל מקאן ואקליפטוס, ב-2016 כל פעילות הדיגיטל רוכזה בידיה של יוניברסל מקאן. החברה תומכת פרסומית ב-8 מותגים: פיניש, ואניש, שול, דורקס, נורופן, ויט, סטרפסילס וקולון, כאשר הפעילות בגזרת האופליין נמצאת בידיו של משרד הפרסום ענבר מרחב G. 
לדברי גיא ינאי, סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר ישראל: "המכרז בחן את היכולות המקצועיות של המשרדים והצוותים המטפלים, בנוסף להצעת המסחרית. לשלב הגמר, בסוף התהליך, הגיעו יוניברסל מקאן ו-TMF עם לעומק התודעה. משרד הפרסום יהיה אמון על חלק הקריאייטיב והרשתות החברתיות ויחד עם TMF הם יהיו הגוף שירכז את כל המדיה והקריאייטיב בגזרת הדיגיטל". 
על הסיבות לבחירת לעומק התודעה על פני מקאן אומר ינאי: "לעומק הוא משרד קריאייטיב צעיר ברמות הגבוהות ביותר בארץ. הוא יכול להביא לנו את כל הנדרש ברשתות החברתיות לצד TMF בכל מה שקשור למדיה, קנייה פרוגרמטית, יחד עם חברת OCEAN (גיא שמחון ועומר כהן, מ"ב) ובכך נקבל גוף שנותן לנו את השירותים הטובים ביותר בתחום".
ינאי מוסיף ואומר עוד: "בלעומק יש צוות שיודע איך לעבוד, לנתח, להכיר ולדבר עם הצרכן בצורה מיוחדת, ומעבר לזה יש להם יכולות קריאייטיב גבוהות ויכולת לתת שירות מהיר ואמין ברמה גבוהה מאוד. יש במשרד שילוב של יכולות ורעב ולמרות שהם כבר מעבר לשלב ההוכחות, הם עדיין חדורי מוטיבציה ואנרגיות". 
על פעילות הדיגיטל של רקיט בנקיזר אומר ינאי, כי "כל הדיגיטל תפס אצלנו תאוצה בשנתיים האחרונות - התקציבים גדלו משמעותית וחלקם הפכו לדיגיטליים לחלוטין, כגון דורקס, ויט ונורופן ילדים". 
רוב פעילות הפרסום של רקיט בנקיזר מבוססת על חומרים שמגיעים מחו"ל ועוברים אדפטציה לשוק המקומי. למעט מהלכי תוכן בזירה הדיגיטלית, כגון להקת הבנים של נורופן, באמצעות ענבר מרחב G, גם הפעילות בדיגיטל מבוססת על חומרים מחו"ל, בעיקר חלק הווידאו כאשר היחס עומד על בערך 30% תוצרת מקומית מול 70% לתוצרים שמגיעים מחו"ל. 
און גולדשטיין מנכ"ל משותף 'לעומק התודעה' אמר לאייס: "אין גאים מאיתנו על הזכייה בתקציב כה נחשק. אנו מודים לצוות רקיט בנקיזר על האמון ונרגשים לקראת האתגרים המשותפים. לעומק התודעה נבנה כמשרד מוביל דיגיטלית והבחירה בנו בתום הליך ארוך ורב משתתפים היא מתנה גדולה לשנה החדשה".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צוות רעב, שלא מפחד מעבודה קשה ופורץ דרך. בהצלחה תותחים!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מיכל 01/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    ההישג הוא של TMF ו-OCEAN
    אייל 01/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם כל הכבוד ללעומק התודעה, בלי TMF ו-OCEAN לא היה להם סיכוי לקחת את המכרז הזה. שיהיה בהצלחה!
    סגור
  • 4.
    בואו נודה על האמת - מכרז לא היה פה
    שכי 01/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רק בקשה לשליחת מחירון ומצגת חברה במייל. אפילו הצגה פרונטלית לא הייתה. נו באמת... שלא נדבר שלא פורסם תקנון מכרז וקריטריונים ברורים. התנהל כמו שכונה במטרה מאוד ברורה... חבל שמפרסם כה גדול וכביכול ומקצועי מתנהל כך. בכל מקרה המון הצלחה לזוכים!
    סגור
  • נים
    שלום 01/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקורה בדרך כלל
    סגור
  • 3.
    מכרז של שקל וחצי
    בבבב 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אין בו כלום
    סגור
  • באמת
    באמת ? 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז למה 12משרדים השתתפו בו כולל אתם?
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לארז וטל רביב
    אלופים!!! 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מלכים!!!שנה הבאה הם בחמישייה הפותחת יחד אתם תראו!!
    סגור
  • 1.
    תסבירו לי בבקשה
    חיליק 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    3 6
    באמת אני שואל, איך משרד שלא ייצר תוצר קריאטיבי אחד פורץ דרך, חדשני, מיוחד זוכה לקרדיט כזה? אשמח לדעתכם.
    סגור
  • בעלים של איזה משרד פרסום אתה?
    אתה קנאי 01/2017/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ברור שזאת תגובה של בעלים שהתחרה על התקציב, ויודעים גם מי זה....
    סגור