שיווק ופרסום

יהושע TBWA זכה בתקציב התוכן והסושיאל של חח"י

תקציב חברת חשמל מצטרף לתקציבי רכבת ישראל, רשת מלונות פתאל, המועצה להסדר ההימורים בספורט ועוד המטופלים במחלקת הדיגיטל של המשרד
משה בנימין |  1
עידן אלרום (צילום עמוד הפייסבוק של אלרום)
משרד הפרסום יהושע TBWA יחל לעבוד עם חברת החשמל. בתום הליך מכרזי שניהלה חברת החשמל בשבועות האחרונים, נבחרה זרוע הדיגיטל של המשרד בראשותו של עידן אלרום, לנהל עבורה את האסטרטגיה והפעילות הדיגיטלית ברשתות החברתיות הכוללת בין היתר את ניהול עמוד הפייסבוק, האינסטגרם, הטוויטר וערוץ היוטיוב.
בנוסף לניהול הערוצים הדיגיטליים הקיימים, יהושע TBWA יבנה עבור חברת החשמל אסטרטגיה וטקטיקת דיגיטל לפעילות הפייסבוק, כולל בחינה של כניסה לזירות חדשות.
תקציב חח"י מצטרף לתקציבי רכבת ישראל, רשת מלונות פתאל, המועצה להסדר ההימורים בספורט (ווינר ו-רייסר), טרה, קבוצת פררו, פרימור ועוד המטופלים במחלקת הדיגיטל של המשרד בראשות אלרום ומחלקת התוכן והסושיאל בראשותו של יואל אריאל שמיר.
אלרום, סמנכ"ל הדיגיטל של יהושע TBWA:  "אנחנו שמחים להיות אלו ש"יחשמלו", במובן החיובי, את הסושיאל ויביאו מידע, ערך אמיתי, נגישות ושירות דיגיטלי, לפעילות של חברת החשמל ברשתות החברתיות".
דליה בודינגר, דוברת חברת החשמל, שתחתיה מנוהלת הפעילות ברשתות החברתיות: "חברת החשמל, כאסטרטגיה, פעילה וזמינה ללקוחות החברה במגוון אמצעים וביניהם אתר החברה, עמוד הפייסבוק והרשתות החברתיות בשגרה ובחירום. היקף הפעילות צומח ומתרחב ובהתאם האתגרים והצרכים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה למשרד פרסום ולתוכן????? (ל"ת)
    שולה 01/2017/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור