שיווק ופרסום

תשכחו מהמיניסייט: באומן הופכים את הבוט למכונת לידים

הגולשים מופנים לבוט באמצעות מודעות פרסום בפיד - במהלך השיחה שמתנהלת במסנג׳ר מקבל הבוט את פרטיו של הלקוח, מבצע איתו שיחה לברור צרכים ראשוני ומתאם ללקוח שיחה עם נציג מכירות. מאחורי המהלך עומדת חברת דלק מוטורס 
משה בנימין |  9
מאזדה. דלק מוטורס (צילום יח"צ)
בשיתוף עם פייסבוק, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מציג שימוש חדש למסנג'ר בוט עבור קידום מכירות למאזדה. הכלי החדש משלב בין הבוט - השירות המאפשר לגולשים לקיים שיחות מול "מכונה חכמה" (רובוט) לפרסום מסורתי - מודעות פרסום על גבי הפיד. 
מאחורי המהלך עומדת חברת דלק מוטורס משווקת מאזדה בישראל, שמנסה להפוך את הבוט, שעד היום התמקד באינטראקציה שירותית עם הגולשים לכלי לאיסוף לידים שיובילו למכירות. במהלך השיחה שמתנהלת במסנג׳ר של פייסבוק מקבל הבוט את פרטיו של הלקוח הפוטנציאלי, מבצע איתו שיחה לברור צרכים ראשוני (סוג הרכב המבוקש, שיטת המימון, אולם התצוגה הרלוונטי) ומתאם ללקוח הפוטנציאלי שיחה עם נציג מכירות.
הלידים, דרך פעולה בסיסית ופשוטה למדי, היתה באזור עוד לפני מהפכת הפרפורמנס, אך כעת בשילוב עם מילת הבאזז החדשה - Funnel - בבאומן מאמינים שאיסוף הלידים  באמצעות שיחה עם הבוט תגדיל את אחוזי ההמרה לעומת טופס לידים פשוט. דהיינו, אינטראקציה שמבוססת על הטראפיק העצום של פייסבוק, על בסיס מודעות ממומנות שמטרתה לתרגם בסופו של תהליך את השיחה לאיסוף מידע. החיסכון בזמן והשיפור בחוויית המשתמש בא לידי ביטוי בבוט בכך שהוא חוסך לגולש מילוי של עשרה שדות שונים בדף נחיתה קונבנציונאלי, דבר שבעבר היה פוגע קשות באחוז ההמרה.
רוי זוארץ מנהל קריאטיב טכנולוגיה בבאומן בר ריבנאי, אמר ״פיתחנו את הבוט מתוך רצון להביא את חווית השיחה לעולם הלידים, מדובר בניסוי מרתק שאנו מקווים שיוכיח שממשק שיחה, כפי שמאפשרים הצ׳טבוטים, הוא נוח יותר, אינטואיטיבי יותר והדבר יתבטא בגידול באחוז ההמרה של מילוי לידים. אני שמח שדלק מוטורס הסכימו לתת לנו את ההזדמנות לפתח את הבוט ולנהל את הניסוי הזה, אין ספק שלקוח חדשני כמו דלק מוטורס הוא נכס למשרד״. 
מתן ארד, מנהל הדיגיטל של דלק מוטורס: ״אנחנו מאמינים שבעולם בו החדשנות הטכנולוגית היא הכרחית על מנת לעשות שיווק נכון, עלינו להתנסות בטכנולוגיות ובפלטפורמות חדשות. הצ׳טבוט לאיסוף לידים הוא ניסוי מרתק לשינוי האינטראקציה ב- bottom of the funnel. במידה והניסוי  יצליח זה  ישנה את הדרך שבה עולם הרכב מתקשר עם לקוחות פוטנציאלים. מטרתנו היא להעניק גם ללקוח יתרון בשימוש פלטפורמות מתקדמות דוגמת הצ׳ט בוט ולתת לו ערך אמיתי במהלך רכישת מוצר בעל משקל רגשי וכלכלי לא מבוטל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    באומן אלופים - יופי של ריסננסי שבועי לעצבן את מקאן
    דני 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העיקר שעושים שם כיף
    סגור
  • איפה? בבא ומן? (ל"ת)
    טמיר 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שובו של המחולל של באומן
    ועכשיו בבוט 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבר׳ה אין לכם מה להגיב כאן. באומן שתלו בוט שמחולל תשובות עמומות בעכוזו של משה בנימין. מוגש שנה הבאה לקאן.
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי, הבוטים החליפו את mint? (ל"ת)
    בן של 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    בוט זה שם נחמד לנציג שירות וירטואלי שיש בכל אתר
    שירלי 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השאר פרטים ונציג אנושי יחזור אליך בהקדם
    סגור
  • 2.
    באומן תעשו זה יופי אבל חלאס לייחצן (ל"ת)
    יא אלוהים 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    איפה הבוט הזה?
    גבי אגרטל 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד יח"צ בשקל
    סגור
  • ממש כואב לך אה?
    בן 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אתה איש מסכן ועלוב
    סגור
  • למה כואב? למה מסכן? פשוט מכיר את ערימת חרטת ה PR של באומן (ל"ת)
    bof הבנאי 01/2017/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור