שיווק ופרסום

פרסומת לכסא וגיגית? הנונסנס בקמפיין קליק מגיע לשיא חדש

שני החפצים הטריוויאליים הללו הם שני הכוכבים בסרטים החדשים שלכאורה עושים הכל כדי לשדר שהם לא צריכים לפרסם "כשזה טעים זה טעים, אז מה זה משנה מה נפרסם"
משה בנימין |  3
קליק. קמפיין לגיגית (צילום יח"צ)
שני סרטים חדשים של משרד הפרסום גרייט, למותג חטיפי השוקולד קליק, לוקח את שפת הנונסנס של המותג לרמה חדשה של גישת "אנחנו לא לוקחים שום דבר ברצינות". 
כיסא וגיגית, שני החפצים הטריוויאליים הללו הם שני הכוכבים בסרטים החדשים שלכאורה עושים הכל כדי לשדר שהם לא צריכים לפרסם "כשזה טעים זה טעים, אז מה זה משנה מה נפרסם", וכמובן שגם הקליק שם, על תקן האימג' התת-הכרתי המשעשע. מבחינת המספרים לא מדובר בנונסנס - סרט הכסא הגיע למיליון צפיות וסרט הגיגית עומד כעת על כ-300 אלף.  
 
"קהל היעד שלנו, טינאייג'רים, מאוד ציני לגבי פרסומות. החלטנו לזרום עם הקו הזה ולעשות פרסומות פארודיות ומודעות לעצמן, בלי לדבר על המוצר עצמו" אומר רז מסינג, סמנכ"ל קריאיטיב בגרייט. המהלך מיועד לקהל בני הנוער ועלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל. מאחר ואלו הן שתי המדיות בהן חי קהל היעד שלנו".
קרדיטים:
משרד הפרסום: Great Digital Partners
מנכ"ל: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
קופירייטר בכיר: אילן ירוחם
ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהל מדיה חברתית: ג'ניה קיפניס, ברק ראובן
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
פלנר: רן שלהבי
סופרוויזר: נטע מגן
תקציבאי: הד עינב
מנכ"ל 49ers: ערן לופו
סמנכ"ל49ers : לימור גורביץ
סמנכ"ל שיווק יוניליוור: מיכל גולדמן, ישי מנדיל
מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית
מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני
מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס
יח"צ: חן קולקר ליפה אפרתי
חברת הפקה: אודיני סרטים
במאי: אופיר לובל
צלם: שחר רזניק
עורך: יגאל טל
מפיק ראשי: אודי אפרת
ניהול הפקה: ג'ואי כוזר
ע. במאי: אודי לושי
שחקנים: גיא גורביץ' (לזוהר יעקובסון) ויעל טל (לאיילה ברק)
קריין: יפתח חוצב (לתאריקה זוהר)
עריכת און ליין: אלון משי
בית פוסט: מיוחס
עריכת סאונד: גיא שקדי לבייס סאונד
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מצחיק (ל"ת)
    ערן 01/2017/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    קשקוש
    בני 01/2017/16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כשאין רעיון עושים ״שטויות״ כשאין תובנה אמיתית ממציאים דאחקות - משיחות עם בני נוער הם לא מעריכים ולא מבינים את ה״קטע״. אבל באמת שיהיה בהצלחה רק שימו עין על הקופה... שלא תהיה פתאום נפילה במכירות מרוב הרפתקאות.
    סגור
  • 1.
    אחלה קמפיין (ל"ת)
    רזי ברווזי 01/2017/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור