שיווק ופרסום

המהלך שנולד בהאקתון: מסר להט"בי אמיץ של סופרפארם

באופן חד פעמי עומדים מאחורי המהלך נציגי באומן, מקאן ואפילו גוגל, בהאקתון שאורגן על ידי פייסבוק, במסגרת אירועי שבוע הגאווה
משה בנימין | 
סופרפארם. לייף בייביז (צילום יח"צ)
יותר מעלילת הפרסומת שבסופה פאנץ' להט"בי, הסרט החדש של סופרפארם תחת המותג לייף מעניין בעיקר מעצם העובדה שמדובר בסופרפארם. מותג על במונחי מדינת ישראל שנוגע בכל קהילה בישראל ללא הבדל דת גזע ומין, כי כולנו נדרשים למוצרי רשת הפארם המוכרת בשלב כזה או אחר.
על פניו מדובר במהלך שמותגים מסוגם של סופרפארם לא ששים לחתום עליו את שמם. העובדה שבאמת מדובר במותג מיינסטרים שמשווק, מוכר ומנהל אינטראקציה יומיומית עם כל רבדי האוכלוסייה אמורה לגרום לחברות מן הסוג הזה לחשוש. מבלי להצטדק ולהתייפייף, בסופרפארם ידעו ויודעים שיש להם "מה להפסיד". הענקת רוח גבית למשפחות שאינן התא המשפחתי-מסורתי של גבר ואשה, אלא זוגות מאותו המין, עלול לעורר הדי ביקורת כנגדם מצד קהילות שמרניות, ובכל זאת, הם מעבירים מסר ברור: "כל ההורים מתמודדים עם אותם האתגרים...... ואנחנו כאן בשביל כולם". 

 

המהלך של סופרפארם לא נולד מתוך הפעילות השוטפת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי והמותג אלא במסגרת אירועי שבוע הגאווה מלפני מספר חודשים. ביוזמת פייסבוק, סיוון קלינגבייל ויוסי לובטון, גובש האקתון (מפגש מוחות בין מתכנתי מחשב, מפתחי תוכנה, מעצבים גרפיים ועוד לצורך שת"פ בפיתוח פרוייקטים) שבו השתתפו  אנשי קריאייטיב ממרבית משרדי הפרסום, נציגים של ארגוני הקהילה הלהט״בית ואנשי פייסבוק.
במסגרת ההקאתון הוצג למשתתפים בריף של סופרפארם ללייף בייביז שמטרתו להציג את העובדה שמוצרי לייף בייביז הם לכל המשפחות בישראל ללא תלות בהרכב המיני שלהן. המהלך שנבחר הוא פתרון קריאייטיבי שהוצג על ידי קבוצה שמנתה בין היתר נציגים מבאומן, מקאן, ותאמינו או לא - גוגל. לאחר מכן הופק הסרט על ידי באומן בר ריבנאי בבימויו של רם ברוך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה