שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים במקאן: תקציב ילין לפידות חוזר לפובליסיס

במובן מסוים, תקציב ילין לפידות בעצם שב לקבוצת פובליסיס. משרד הפרסום 'אקספרט' בבעלותם של אייל בר ויסמין מרחב היה המשרד האחרון שטיפל בתקציב ילין לפידות לפניי שעבר למקאן תל אביב
משה בנימין |  1
יורם באומן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
לאחר כ-3 שנים במקאן תל אביב, תקציב הפרסום של בית ההשקעות ילין לפידות עובר לקבוצת פובליסיס שבה יטופל על ידי חברת סמארט מדיה בראשות עמי קדם לצד שירותי דיגיטל שיוענקו במסגרת הקבוצה ללא שייכות למשרד פרסום ספציפי. 
במובן מסוים, תקציב ילין לפידות בעצם שב לקבוצת פובליסיס. משרד הפרסום 'אקספרט' בבעלותם של אייל בר ויסמין מרחב היה המשרד האחרון שטיפל בתקציב ילין לפידות לפני שעבר למקאן תל אביב. הרומן הקודם בין הצדדים היה ארוך ונמשך כ-7 שנים לפני המעבר למקאן. לאייס נודע כי מקאן וילין לפידות נפרדו לפני כחודשיים ומאז יצא בית ההשקעות לסבב פגישות שבסופן החליט על "חזרה למקורות" בקבוצת פובליסיס.
בשונה מבתי השקעות מתחרים, הקו הפרסומי של ילין לפידות מאופיין לאורך השנים כסולידי ומקצועי. מירב המאמצים של המותג מושקעים בפנייה לקהלי היעד המקצועיים ופחות ל'מאס- מדיה' מול הציבור הרחב. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב ילין לפידות לשנת 2016 עמד על 7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. 
מילין לפידות לא נמסרה תגובה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    7.5 שקלים בודדים התכוונתם ? (ל"ת)
    שולה מהכספים 01/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור