שיווק ופרסום
שטראוס מפיחה חיים בדמיון המפותח של הילדים
הקטנטנים נשאלים "לאן הולך הסוכר כשהוא עוזב את גמדים" וההסברים המלומדים שלהם הופכים לסרט משעשע ששומר על שיבושי הלשון הייחודיים כגון וילייתן במקום לוויתן
זה לא שמעולם לא ראינו את הטריק הקריאייטיבי של לאייר או להציג ויזואלית טקסטים מדוברים, של ילדים או בכלל, אבל המהלך החדש של שטראוס עבור מהדורת גמדים ללא סוכר נעשה בכשרון שובה לב.
מאחורי המהלך עומדת סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שמקבלת מידי שטראוס מנדט נוסף לעבודה על מותגים של החברה לאחר שקיבלו לטיפולם את המותג ENERGY.
הרעיון הקריאייטיבי, כאמור, מתרגם את הדמיון חסר המעצורים של ילדים לסיפורים מאוירים. הקטנטנים נשאלים "לאן הולך הסוכר כשהוא עוזב את גמדים" וההסברים המלומדים שלהם הופכים לסרט משעשע ששומר על שיבושי הלשון הייחודיים כגון וילייתן במקום לוויתן. יתרה מכך, במה שעשוי להפוך למגנט איינגייג'מנט עם הגולשים, שטראוס מזמינים אותם, הורים לילדים קטנים לשלוח אליה את התשובות שלהם לשאלה "לאן נעלם הסוכר" ואולי לקבל בחזרה סרט מאויר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.משום מה זה מזכיר לי את הפרסומת לויסוצקידס - שגםאוראור 11/2017/01הגב לתגובה זו0 0בה שאלו את הילדים שאלות - וגם הם ענו תשובות מתוחכמות ויצירתיות - רק שהשאלות בפרסומת של ויסוצקידס לא היו קשורות למוצר - אלא לזמן - ופה השאלות בפרסומת לגמרי קשורות - והתשובות בהחלט חמודות - כמו הילדים שעונים אותם - מתוקים שבא לאכול אותם - בדיוק כמו המעדן - ולכן סמלי שבחרו ותם לפרסומת הזאת - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.סגור
-
4.אויש זה מהמםמוקסמת 01/2017/22הגב לתגובה זו2 0רעיון מקסים, ביצוע מקסים עוד יותר. שאפו לשטראוס ולחוליגניםסגור
-
3.מדהיםשוקי 01/2017/19הגב לתגובה זו3 1מדהים מה ששטראוס עושים רועי כפרי, ספלנדיד, המשוררים בסימפוניה , גמדים פשוט בית ספרסגור
-
2.שוב חוליגנס מוכיחים שהם מס' 1 בקריאטיבספק 01/2017/19הגב לתגובה זו1 1לא רואים ממטר את הדינוזאורים בעשיריותסגור
-
1.מריח השראה מ"חברים דמיוניים" של מוזיאון הילדוּת בלונדוןTal 01/2017/19הגב לתגובה זו1 0https://vimeo.com/200187537סגור