שיווק ופרסום

2 לקוחות חדשים ל-True: מטבחי 'רגבה' וקבוצת המדיה הופ!

אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל
משה בנימין |  9
רובי ברזני (צילום יח"צ)
משרד הפרסום True, לשעבר ברזני לוי, מצרף לרשימת לקוחותיו שני תקציבים חדשים: מטבחי רגבה וקבוצה המדיה הופ!. אל המשרד שעבר לפני מספר חודשים מרמת גן למתחם חדש ברמת החייל הצטרף גם רועי קיש שמונה לסמנכ"ל דיגיטל.
קיש הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בתחום הפרסום בדיגיטל. ביניהם הקמת מחלקת הדיגיטל בשמעוני פינקלשטיין, ניהול פרויקטים דיגיטליים במקאן אריקסון וכן ניהול מערך שיווק דיגיטלי בינלאומי במגוון חברות פרטיות.
מותג המטבחים רגבה שמציין 70 שנה להקמתו מרענן את קו המוצרים ועתיד להשיק דגמים חדשים ברבעון השני של השנה. בחברה הוחלט לרענן את שפת המותג באמצעות True שירכז בידיו את כלל הפעילות הפרסומית של החברה, לרבות מהלכי תוכן.
מומו בן-דוד, מנכ"ל רגבה: "החיבור עם רובי, מריה, רועי וכל הצוות של TRUE היה לאחר שהוצגו בפנינו מספר רעיונות חדשים, ומקוריים. אנחנו נותנים קרדיט לצוות צעיר ונמרץ ומצפים מהמשרד לחדש ולרענן הן בפן האסטרטגי והן בפן הקריאטיבי. בחרנו בהם בכדי להוביל את השפה התקשורתית שלנו, במגוון אמצעי המדיה השונים לרבות שלל הנכסים הדיגיטליים שלנו. אני בטוח שביחד, בעבודה קשה ומאומצת, נוכל לקחת את המותג למקומות חדשים ומבטיחים במיוחד".
המותג השני שיטופל ב-True הוא של קבוצת המדיה הופ!, המתמחה בשידורי ה-preschool. הקבוצה מפעילה את הערוצים הופ!, לולי והופ! ילדות ישראלית, אליהם הצטרף בימים אלה ערוץ ילדים חדש בשם WIZ. המשרד יעניק לקבוצה ליווי רעיוני, אסטרטגי וקריאייטיבי.
אלונה אבט, מייסדת ומנכ"ל משותפת בקבוצת הופ!: "לאורך שנים, ובכל חוויות התוכן שאנו מייצרים, אנו מציעים להורים ולילדים לגדול יחד איתנו בידיים טובות. אנו שמחים שמצאנו ב- TRUE שותפים לדרך ולגישה, ובחרנו שילוו אותנו באתגרים חדשים".
מריה קניגין ברזני, סמנכ"ל פיתוח עסקי של True: "כמשרד, אנחנו מאמינים שהקוד השיווקי המנצח טמון במערכות יחסים קרובות, בין מותגים לאנשים - ולהיפך. לכן, גם את השנה הזו פתחנו עם המון דרייב לייצר מערכות חדשים חדשות, עם מותגים חדשים שבדרך ועם עובדים חדשים שצפויים להצטרף, ובד בבד להעמיק את מערכות היחסים שלנו עם המותגים הקיימים ולא פחות חשוב - בינינו לבין עצמנו".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מריה קניגין
    ענבר 01/2017/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צבועה. מדברת על יחסים עם אנשים. הייתי בפגישה עם המשרד (מאוד נחמדים) ומישהו אמר לה: "בואי תראי משהו מעניין" היא אמרה, ואני מצטטת: "אם אין לי רווח כספי פה זה לא מעניין אותי". אישה רעה.
    סגור
  • זאת לא צביעות
    אורן 02/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי עבודה משותפת איתה (אני לא עובד במשרד) אני יכול להגיד ש: א. ההסתכלות על כסף היא מקובלת וזה עולם העסקים. הם גם עושים פרו בונו כמו שאר המשרדים אבל אין מה לעשות, צריך להרוויח. ב. זה חיתוך שעושה לכולם שכל ומקצר תהליכים. למה ללכת סחור סחור במקום לשים דברים על השולחן כמו שהם באמת?
    סגור
  • איפה פה הצביעות?
    אייל 01/2017/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ענבר היקרה, את אולי לא יודעת אבל משרד פרסום זה עסק. ועסק זה מקום כזה שאנשים שפועל לשם רווח. לא מדובר במלכ״ר... לקוח צריך להבין שמשרד פרסום אמור להרוויח על העבודה שהוא עושה. את מכירה חברה אחרת שמוכנה לעבוד בלי להרוויח? נכון שלפעמים משרד יכול לעשות משיקולים שלו דברים שהם לא לשם הרווח הכספי המיידי אלא לשם הכרה, בניית תדמית, זכייה בפרסים, טיפוח לקוח וכו׳ אבל באופן כללי למה שמשרד יעבוד אם אין רווח כספי? אני מניח שהלקוח שבשבילו עושים את העבודה ירוויח כסף מהמהלך אם הוא יהיה מוצלח, אז למה שמשרד הפרסום לא ירוויח? זו פשוט גישה מפגרת ומיושנת של יחסי לקוח ומשרד פרסום
    סגור
  • מי אמר שאין לה ערך כספי מהעסקה? ברור שיש
    ענבר 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברור שמן הסתם יש למשרד הפרסום ערך כספי לו היה משתמש במוצר שלנו. הגסות והשפה שרק כסף מעניין אותה, ולא מעניין אותה לשמוע או להכיר טכנולוגיות ואנשים, זו הצביעות בעיניי.
    סגור
  • 5.
    תנו לאסף
    גרנות לנצחון 01/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסף גרנות האיש וה״וודג׳״ הוא המנכל האמיתי תנו לו להוביל הוא לא רק פנים יש גם שיער
    סגור
  • 4.
    אלופים ומקצוענים!
    אודליה 01/2017/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משרד של אנשים מוכשרים ובהחלט שותפים לדרך, מניסיון. שאפו והמון בהצלחה !
    סגור
  • 3.
    מזלטוב אלופים
    הבלונדה 01/2017/22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רובי תותח. איש פרסום עם הנשמה הכי אמיתית בתעשייה. מגיע לכם רק טוב!
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    איה 01/2017/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חברים תמשיכו לעשות עבודה מעולה! מגיע לכם
    סגור
  • 1.
    אחרים
    חמודים! 01/2017/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ברזני וקיש הם מלכים! לא נחשים כמו שאר רמת החייל
    סגור