שיווק ופרסום

המרכז האקדמי לב בחר במשרד הפרסום אשחר&more

המכללה הפרידה את התקציב שלה למגזר החרדי ולדתי-לאומי, שטופלו יחדיו ע"י פרסום חן. בתום מכרז נקבע כי 'חן' ימשיך עם החרדים, אשחר&more ינהל את התקציב במגזר הדתי

אלכסנדר כץ |  1
המרכז האקדמי לב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של המרכז האקדמי)
בתום חודשיים של הליך מכרזי בו לקחו חלק כ-5 משרדי פרסום, נבחר הזוכה שיילווה את המרכז האקדמי לב במגזר הדתי-לאומי. לאייס נודע כי המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של המכללה הוא אשחר&more, ובמסגרת זו יטפל המשרד בכל היבטי הפרסום כולל עיתונות, דיגיטל, כנסים וקד"מ.
המרכז האקדמי לב הוא מוסד אקדמי מוביל במגזר הדתי לאומי והחרדי. לומדים בו כ-5,000 סטודנטים במסלולים נפרדים לבנים ולבנות. המגמות המובילות במרכז הם בתחומי ההנדסה, ניהול וחשבונאות, סיעוד, ביואינפורמטיקה ועוד.
תקציב הפרסום של לב אינו מבוטל. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 הוא עמד על כ-7 מיליון שקלים במחיר מחירון, שהם קצת יותר מ-2 מיליון שקלים במחירים ריאליים. בשנים האחרונות טופלה המכללה על ידי פרסום חן, גם מול המגזר החרדי וגם מול הדתי-לאומי. כעת הופרד הטיפול ל-2 משרדים, כאשר פרסום חן ימשיך עם המגזר החרדי, ואשחר& moreיפנה למגזר הדתי-לאומי. על פי הערכות, התקציב גם בשנה הקרובה יעמוד על סכום דומה, שמתחלק בערך חצי בחצי ל-2 המגזרים.
אשחר& moreהוקם לפני 11 שנים, יושב בירושלים ומתמחה בחשיפת חברות מסחריות, ארגונים ומוסדות לקהל הדתי ומציע שירות של 360 מעלות בכל אפיקי הפרסום.
סמנכ"ל המרכז האקדמי לב, אלי שלמן מאשר את הפרטים ומסר כי "הוא משוכנע שהכנסת משרד פרסום ייעודי למגזר הדתי לאומי יוסיף לתנופה הגדולה של המרכז בשנים האחרונות ויסייע למרכז לתת מענה נכון לקהל יעד מרכזי ומוביל במרכז".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסום דתי לאומי
    אהרון 01/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשיבה נכונה של המכללה. פרסום דתי לאומי וחרדי אינם דומים כלל.
    סגור