שיווק ופרסום

צפו: האחים כהן חוזרים לסופרבול עם פרסומת למרצדס

כחלק ממאמצי מרצדס ארה"ב למתג את ה-AMG כמותג בפני עצמו, שכרה החברה את האחים לביים פרסומת שמתכתבת עם הסרט Easy Rider המיתולוגי שנכתב על ידי פיטר פונדה ודניס הופר
משה בנימין | 
האחים כהן. פרסומת לסופרבול (צילום יח"צ/ יוטיוב)
15 שנים לאחר הפרסומת האחרונה שביימו עבור הסופרבול, האחים כהן, צמד האחים-במאים "משלימים הכנסה מהצד" עם פרסומת סופרבול למותג הרכב מרצדס AMG.
כחלק ממאמצי מרצדס ארה"ב למתג את ה-AMG כמותג בפני עצמו, שכרה החברה את האחים לביים פרסומת שמתכתבת עם הסרט Easy Rider המיתולוגי שנכתב על ידי פיטר פונדה ודניס הופר שגם שיחקו בו בתפקידים המרכזיים. בסרט שתיאר את אמריקה של סוף שנות ה-60 פונדה והופר מגלמים שני אופנוענים בדרכם לפסטיבל המארדי גרא בניו אורלינס. הרפרנס לסרט שזכה להצלחה רבה מנסה להשליך מה"אמריקאיות" שלו על מותג הרכב הגרמני בפרסומת, כאשר פונדה מככב בו והפעם הוא בוחר להתנייד בדרך אחרת.  
 
פסקול הפרסומת אף הוא חוזר למקורות, כאשר השיר המנוגן ברקע הוא Born to be wild של Steppenwolf. על פי ערך הסרט בויקיפדיה, תקציב פס הקול שלו עלה על תקציב הסרט כולו. 
הסופרבול ה-51 (שבו תופיע גם WIX בפעם השלישית ברציפות) ייערך בפברואר 2017 וצפוי לשבור שיא מחירון חדש עבור חצי דקת פרסום באירוע הספורט הגדול בעולם. על פי ההערכות הראשוניות רשת FOX שתשדר את המשחק ב-20177 צפויה לדרוש מעל ל-5.5 מיליון דולר עבור ספוט בודד באורך 30 שניות. בין המפרסמים הגדולים בסופרבול לאורך השנים נמנים יצרניות הרכב הגדולות בעולם כגון הונדה, טויוטה, KIA ועוד, מותגי מזון מהיר בינלאומיים כגון מקדונלד'ס וטאקו בל, חטיפים כגון דוריטוס, סניקרס, סקיטלס, בירות ומשקאות כגון באדוויזר, קוקה קולה, פפסי, חברות טכנולוגיה ואינטרנט כגון אמאזון, Wix, פייפאל, חברות ביטוח ועוד.

תגיות סופרבול
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה