קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

הפרסומת שהפכה לבדיחה בעולם - אחת המביכות אי פעם

6 שנים לאחר שפורסמה לראשונה, פרסומת הולנדית למותג בדיקות הריון חזרה לכותרות לאחר שגולש צייץ אותה מחדש בטוויטר והזכיר לכולם כמה היא הזויה
 |  1
הפרסומת שהפכה לבדיחה בעולם - אחת המביכות אי פעם
בדיקת הריון, צילום: יח"צ
מודעת פרסומת שעלתה לאוויר לפני 6 שנים חוזרת כעת לכותרות לאחר שהופצה בטוויטר והפכה לבדיחה ויראלית על חשבון יוצריה. עוברות בדיוק שניות ספורות לפני שהצופים בה מבינים עד כמה מגוחכת, מטופשת ולא חכמה הפרסומת, ומנגד ייתכן וזו היתה הכוונה מלכתחילה.
הפרסומת שעלתה בשילוט חוצות בשנת 2011 נעשתה על ידי משרד פרסום הולנדי בשם Etcetera עבור מותג בדיקות ההריון Predictor. בתמונה המצחיקה מופיעים גבר ואשה כשהם מופתעים לגמרי מבדיקת ההריון למרות שלאשה כבר בטן שנראית בחודש מתקדם מאוד. הכיתוב מתחת למודעה שאמור לחזק את טיב המותג, בהגזמה פראית, אומר: "כשאתם רוצים להיות בטוחים".

טריק ההגזמה נחשב לאחת הטכניקות המוכרות והשמישות ביותר בענף הפרסום העולמי. עם זאת, השימוש שלו במקרה הנוכחי כשהאישה עם בטן הריונית, מוכיח שהוא לא תמיד עובד או מתאים. מנגד, 6 שנים אחרי, הפרסומת הזו שבה לשיח הציבורי כך שמשווקי המותג בטח לא מתלוננים, גם אם היא נתפסת כאחת ההזויות והמטופשות אי פעם.








תגיות   פרסום

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1 תגובות
1.
נו, באמת...
ברור שזה מכוון
זאב | 29/01/2017 21:38
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה