שיווק ופרסום

הפרסומת שהפכה לבדיחה בעולם - אחת המביכות אי פעם

6 שנים לאחר שפורסמה לראשונה, פרסומת הולנדית למותג בדיקות הריון חזרה לכותרות לאחר שגולש צייץ אותה מחדש בטוויטר והזכיר לכולם כמה היא הזויה
משה בנימין |  1
בדיקת הריון (צילום יח"צ)
מודעת פרסומת שעלתה לאוויר לפני 6 שנים חוזרת כעת לכותרות לאחר שהופצה בטוויטר והפכה לבדיחה ויראלית על חשבון יוצריה. עוברות בדיוק שניות ספורות לפני שהצופים בה מבינים עד כמה מגוחכת, מטופשת ולא חכמה הפרסומת, ומנגד ייתכן וזו היתה הכוונה מלכתחילה. 
הפרסומת שעלתה בשילוט חוצות בשנת 2011 נעשתה על ידי משרד פרסום הולנדי בשם Etcetera עבור מותג בדיקות ההריון Predictor. בתמונה המצחיקה מופיעים גבר ואשה כשהם מופתעים לגמרי מבדיקת ההריון למרות שלאשה כבר בטן שנראית בחודש מתקדם מאוד. הכיתוב מתחת למודעה שאמור לחזק את טיב המותג, בהגזמה פראית, אומר: "כשאתם רוצים להיות בטוחים".
טריק ההגזמה נחשב לאחת הטכניקות המוכרות והשמישות ביותר בענף הפרסום העולמי. עם זאת, השימוש שלו במקרה הנוכחי כשהאישה עם בטן הריונית, מוכיח שהוא לא תמיד עובד או מתאים. מנגד, 6 שנים אחרי, הפרסומת הזו שבה לשיח הציבורי כך שמשווקי המותג בטח לא מתלוננים, גם אם היא נתפסת כאחת ההזויות והמטופשות אי פעם. 


תגיות פרסום
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו, באמת...
    זאב 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברור שזה מכוון
    סגור