פרסום ושיווק

התינוק נרדם רק בנסיעה? רנו פיתחה מושב ל"נסיעה בבית"

איקאה ממציאה מחדש את עולם הבאנרים, רנו מוסיפה שעות שינה להורים ושקית החטיפים שיודעת לזהות מתי אתם שיכורים
לירון בן יעקב |  1
אוטו בבית. רנו (צילום יח"צ/ יוטיוב)
1. כאבא לשני ילדים מקסימים אני יכול לאמור שאחת הדרכים הכי יעילות להרדים תינוקות היא תוך כדי נסיעה. אבל, רגע אחרי שיוצאים מהרכב, הם מתעוררים ואז, אפשר רק לחלום על לישון. ב-Renault גילו ערנות ומצאו את הפתרון האולטימטיבי שיכול להכפיל ואולי אפילו לשלש את שעות השינה של הורים מכל רחבי העולם. ככה מוכרים רכב משפחתי! לילה טוב...

תנו לישון בשקט

2. לא תמיד כשאנחנו מקליקים על באנר במובייל, אנחנו מתכוונים לכך. לפעמים זה קורה בטעות. על פי מחקר שנערך על ידי איקאה, יותר מ-60% מההקלקות על באנרים במובייל, קורות באקראי. כחלק מקמפיין Where Life Happens החליטו בחברה לעזור לגולשים ויצרו את הפתרון המושלם שיכול לחסוך לכולנו זמן, כסף והרבה עצבים מיותרים.
בטוח שרצית ללחוץ על הבאנר?

IKEA Perceptive Banners from Ourwork on Vimeo.


3. חגיגות הסופרבול כוללות גם הרבה אלכוהול. Frito-Lay המייצרת בין היתר את חטיפי Tostitos (צ'יפס טורטייה), החליטה להצטרף למאבק בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והמציאה שקית מיוחדת המגלה האם אתם שיכורים. השקית, הכוללת סנסורים מיוחדים, מזהה את אחוזי האלכוהול בנשימתכם ומשנה את צבעה לאדום ברגע שהאחוז עולה מעל המותר. יצאתם שיכורים? השקית חושפת קוד עם הנחה של 10$ להזמנת מונית Uber.
לנשוף...לשקית

 

*** לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכיסא של רנו לא באמת הומצא
    ארגנטינאי 31/01/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו בסה"כ פרסומת של רכב הסיפור זה "כאילו המציאו מושב" כאילו עשו אקזיט וכאילו נשארו עם אותו הרכב גם אחרי האקזיט כתבה חובבנית מינוס
    סגור