שיווק ופרסום

חדשים ב-Grass Pink: שיאומי, Density, Horizon ו-Travalo

בין לקוחות החברה הנוספים ניתן למצוא את ביתילי, יד2, Live Person, כרמל פלור דיזיין, עיריית בת-ים ועוד
משה בנימין |  2
ארז רובינשטיין (צילום יח"צ)
משרד הפרסום Grass Pink פותח את 2017 עם מספר לקוחות וקמפיינים חדשים וביניהם: Xioami (שיאומי) ישראל, Density סידן אמורפי, בית ההשקעות Horizon שוקי הון ו-Travalo.
Xioami הוא מותג סמארטפונים ואלקטרוניקה שקצב המכירות שלו רושם גידול נאה בישראל. לאחרונה יצאה החברה בקמפיין השקה למכשיר מדגם רדמי נוט 4. Density סידן אמורפי הוא פיתוח רפואי ישראלי בתחום המחסור בסידן ו-Travalo הוא מותג בקבוקוני מילוי בושם.
Grass Pink שנוסד בשנה החולפת מתמחה בשילוב של קמפיינים מבוססי תוצאות ובאזז מרקטינג, וכולל בתוכו את חברות התוכן iSocia ו-Spreadit ו-Chromosome46 המתמחה בקמפיינים לגיוס המונים בקיקסטארטר ואינדיגוגו, ושהקמפיין האחרון שלה לכוסות The Right Cup גייס כבר מעל 1.3 מיליון דולר.                       
בין לקוחות החברה הנוספים ניתן למצוא את ביתילי, יד2, Live Person, כרמל פלור דיזיין, עיריית בת-ים, עיריית ראשון לציון, פיצה האט, דאצ׳יה, ניסאן, המשרד לאזרחים ותיקים, SDB, ג׳וס פלאס ועוד.
ארז רובינשטיין, מבעלי המשרד: "כיף לצאת לדרך חדשה עם רוח גבית של לקוחות מסדר גודל כזה. זה לא טריוויאלי עבורנו, כי לא חשוב כמה שנים אתה בתחום, חובת ההוכחה תמיד עליך כל יום מחדש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיטל מנהלת המדיהשלהם היא..
    מור 02/2017/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באמת שאחת מהאנשים הפחות אינטיליגנטים, מביני דיגיטל ופרסום שפגשתי. ואווווו כמה חלשה. וגם הארז הגבוה הזה, רק פרצופים למצלמה של אייס הוא יכול לעשות. איזה אנשים בינוניים יש שם- גראס--נו באמת, היינט..נו באמת...
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד מותק! (ל"ת)
    מיכאל 02/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור