פרסום ושיווק

התור של זרמון: סרטון "הישראליות" לתל חי מכה גלים

הסרטון עלה לאוויר ביום חמישי האחרון וכעת מונה הצפיות עומד כבר על 306 אלף, כאשר לדברי המשרד, כל המספרים אורגניים ללא מימון בקידום הסרט
משה בנימין |  10
הישראליות (צילום יח"צ)
למרות שהאג'נדה האנטי פייסבוק-גוגל שלו כבר ידועה לכולם, כשצריך גם משרד הפרסום בבעלותו של אילון זרמון יודע איך להשתמש במנועי הסושיאל כדי לדחוף את התוכן קדימה. יחד עם "הישראליות" - רני גרינשפן ולאה לב - המשרד העלה לפייסבוק סרט עבור מכללת תל חי שמן הסתם רבים מהצופים כלל לא היו מודעים לעובדה שמדובר בסרטון עבור המכללה, אבל המסר מחלחל מתחת לרדאר - נקודת זכות למשרד ולמפרסם - שלא הפך את הקמפיין למאולץ וכפוי. 
הסרטון עלה לאוויר ביום חמישי האחרון וכעת מונה הצפיות עומד כבר על 306 אלף, כאשר לדברי המשרד, כל המספרים אורגניים ללא מימון בקידום הסרט. הריצ' של הסרטון עומד על למעלה מ-700 אלף, יחד עם למעלה מ-15 אלף אינטראקציות (לייקים, תגובות ושיתופים). 
הסרטון שמגחך על מעמדו של הסטודנט בישראל הועלה לאוויר דרך עמוד הפייסבוק של גרינשפן ולב, 'הישראליות', שמחזיק בקהל עוקבים של כ-126 אלף איש. לאחר 2 שיחות לאוניברסיטת בר אילו והמכללה למנהל, מתקשרות השתיים למכללת תל חי, שם גם מוזכר התאריך של היום הפתוח של המכללה, בשונה מהשיחות הקודמות ש"לא צולחות". 
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    גניבת קרדיט
    זקיקון 02/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שהעבודה היא של מאקו ולא של זרמון... בזרמון כנראה עובדת בעיקר מחלקת היחצ שעות נוספות
    סגור
  • 8.
    יפה מאוד (ל"ת)
    אלי 02/2017/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סרט משובח אבל
    עדי ס ת 02/2017/06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם מדובר במניפולציה של תוכן שיווקי שיצא מהעמוד של הישראליות, ויש להניח שקיבלו על זה תשלום, אז זה לא עובר על חוקי פייסבוק? ראה מקרה סטטוסים מצייצים שנסגר בגלל דברים כאלה?
    סגור
  • 6.
    אחלה, אפקטיבי (ל"ת)
    יואל 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מתבייש שזה מה שהמכללה מפרסמת
    בוגר תל חי 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פלא שאחר כך מזלזלים לנו התואר?
    סגור
  • תתקדם...
    גיא 02/2017/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדובר במהלך שנועד לייצר מודעות ליום הפתוח ולכמה יתרונות סטודנטיאליים כמו עלויות המגורים השפויות. הסרט מדבר בדיוק בשפה של צעירים בני 20 ומעביר תחושה נעימה של מקום שכיף ללמוד בו. זה לא המקום להעביר את ההישגים האקדמיים והמדעיים של המכללה. יש מיליון פלטפורמות וכלים אחרים למצב את המכללה הזאת כמקום רציני.
    סגור
  • 4.
    נו באמת
    סמי 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זאת פאקינג פלטפורמה של מאקו, קריאטיב של מאקו, קידום של מאקו... בזה נגמר הקרדיט לזרמון. אבל היח״צ סבבה.
    סגור
  • 3.
    זרמון מראים התעוררות קלה (ל"ת)
    DD 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מעולההההה אלופים !!!! (ל"ת)
    שרה 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מצחיק
    אבי 02/2017/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יצא טוב לזרמון
    סגור