שיווק ופרסום

WOW: פרסומת 'מגדלי גפן' עם אייל שני - מופת קריאייטיבי

הביצוע מושלם, החיבור בין יכולות פוסט ואפקטים גבוהות לקסם של אייל שני עובד והתוצאה היא פרסומת מעולה שעושה חשק לדירת חלומות שבטח רק אייל שני יכול להרשות לעצמו. משרד הפרסום PARAZAR מרים את הראש גבוה ומכריז שהוא כאן והוא מגניב
משה בנימין |  15
PARAZAR (צילום יח"צ)
מודים, עד לפני מספר חודשים משרד הפרסום PARAZAR בבעלותם של דן בן ארי ואודי גנס טס מתחת לרדאר שלנו ללא התייחסות מספקת וראויה, אם בכלל. המשרד שמתמחה בתחומי לייף סטייל כגון נדל"ן יוקרתי ואופנה, יעלה השבוע עם פרסומת חדשה בכיכוב אייל שני למגדלי גפן - Geffen Tower - ומספק למי שטרם מכיר הוכחה ניצחת ליד המסוגננת, המוקפדת והקריאייטיבית שעמלה על הפרוייקטים שיוצאים מהמשרד. 
אם זו עדיין מחמאה טובה מספיק או נקודת השוואה לאיכות גבוהה, אז הפרסומת החדשה של PARAZAR לא נראית כאילו נעשתה במחזותינו אלא בליגות הגבוהות של המעצבים מעבר לים. אז נכון, להביא את אייל שני שקופץ עלינו מכל פינה, אם בתכניות הטלוויזיה ואם בברייק הפרסומות, זה לא ההברקה הכי גדולה שיש, אבל הפעם נראה שהמשרד הצליח לחבר בין הייחודיות של השף המסקרן, למסר אותו היא מנסה להעביר בדבר הארכיטקטורה היוקרתית של מגדלי גפן באופן נפלא. קו התפר של אותו חיבור נרקם במיומנות גבוהה באמצעות אפקטים ממוחשבים שמוסיפים קסם לכל העניין, לא מאפילים עליו ולא גורעים ממנו. מושלם. 
במשרד הפרסום מציינים כי הפרסומת צולמה באוגוסט האחרון והופקה על ידי חברת ההפקה פארדיסו. את השוני הבולט בעין בין PARAZAR לקמפיינים אחרים בתחום הנדל"ן מסבירים במשרד כ"תפיסה המבוססת על מיתוג ופרסום חוויתים היוצרים אימפקט רגשי אצל הלקוחות הפוטנציאליים, וזאת בניגוד לרוב הקמפיינים בתחום המבוססים על הדמיות ויתרונות רציונאלים של מיקום ומיפרטים של הבניין והדירות". או במילים אחרות ופשוטות יותר, יותר קסם ומיתוג תדמיתי ופחות מספרים ונתונים.
האמת היא שבשורה התחתונה קשה להתווכח עם התחושות - הצבעוניות, ההגשה, הביצוע והשפה ככלל עושה חשק לדירת חלומות במגדל, גם אם זה חלום שבטח רק אייל שני יכול להגשים. 
בניית התלת מימד של הסרט, אותה הפיקה חברת 3DVision, ארכה כ-3 חודשים, מה שדחה את יציאתו עד לפברואר 2017. על הבימוי הופקד גל מוג׳ה (שזכה לאחרונה בפרס על קליפ שביים לקולדפליי), מהבמאים המדוברים בתעשיית הפרסום בישראל ואת התסריט כתב יפתח חוצב. לצד מוג'ה עבד צוות פוסט ייעודי שהוקם לטובת הפרויקט וכלל את העורכים דפי פרבמן ועומרי גרוסמן ובתלת את ימבו סטודיו ויניב גורלי: שמות ששווה לזכור אם אתם מנהלי שיווק שבגאנט העתידי שלהם רשום פרויקט דומה בקרוב. 
בוטיק המיתוג והפרסום Parazar בבעלות בן ארי וגנס פועל בארץ ובחו״ל מאז 1999 בעיקר בתחום הלייף סטייל (נדל״ן, אופנה, יהלומים, תכשיטים, מלונות, ספורט). הקמפיין יעלה ביום שבת הקרוב בתקציב של 2.5 מליון ש״ח בטלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ושלטי חוצות.  
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ומי צילם את זה ? (ל"ת)
    צלם מהברנז'ה 02/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    פרסומת
    רונית זילברשטיין 02/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסומת מוצלחת שילוב מנצח בין שני למגדל שיקום??
    סגור
  • 8.
    מה קשור שף שלדעתי מאוד לא אסטטי.גם במראה , וגם בסגנון.
    סתם אחד 02/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין שף שמדבר לעגבניות . ניראה לא אסטטי , מתנהג לא אסטטי . אוכל כמו חזיר עם הידיים . מה זה קשור לפרוייקט נדלן ״ יוקרתי ״ ניראה מכור לגמרי . קצת נסחפו פה עם הביקורת .
    סגור
  • 7.
    מעניין לעין
    יורגן 02/2017/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים אוהבים לפתוח עין ולהעיר במסווה של ביקורת בונה... ובפועל רק מחפשים ללכלך. לכו תעקבו אחרי הצל. לדעתי הפרסומת ממש מגניבה בייחוד בשוק הנדל"ן. אייל שני שחוק כבר אבל אני מאמין שהוצע הרעיון זה היה לפני שנה ומשהו שעוד איכשהו הוא היה נסבל - יחד עם זאת, הוא עובד טוב עם הקריאיטיב סה"כ... הייתי מאריך את שלב היצירה של הבניין כי בתור צופה רציתי לראות עוד מהיופי הזה.. אהה ומוותר על הביצה והשמש, זה באמת לעוס כבר :) בהצלחה בהמשך.
    סגור
  • 6.
    מופת קריאטיבי? טיפה נסחפתם.
    אורית ס. 02/2017/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפרסומת חמודה, אפילו חמודה מאד, אבל מכאן ועד למופת קריאטיבי הדרך ארוכה. האייטם מנוסח בהתלהבות שטיפה גדולה על המוצר הסופי, מה שמעורר אנטגוניזם קל למי שקורא וצופה בפרסומת עצמה. ולא פחות חשוב - הדיון בשוני בין משרד הפרסום הזה לאחרים לגבי הקסם והמיתוג התדמיתי, מתעלם מהפרוייקט האחרון, של המשרד לגינדי, http://www.haaretz.co.il/magazine/blacklist/1.3168506 התוצאה המגלומנית, נפוחה והמביכה שזכתה לקיטונות של בוז מכל כיוון אפשרי, מביאה נקודת מבט יותר מפוכחת לגבי יכולתו הקריאטיבית ואסטרטגית של המשרד.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    כתבה ממומנת?
    ישראל 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נראה כאילו האייטם הזה משולם מראש... מה יש לעוף עליהם? אז יצא סרט אסטטי... רעיון? אין! אייל שני? שחוק... המשרד פעיל כבר הרבה שנים ועד היום עשה עבודות נדל״ן בהתאם לרמה הבנאלית הכללית.
    סגור
  • 4.
    עוד פרסומת שמאדירה את המשרד ולא את הלקוח (ל"ת)
    עוד פרסומת 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    מדהים!
    יקי 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שאפו על הביצוע
    סגור
  • 2.
    לא מבין גדול
    סתם אחד 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    11 5
    לא רוצה להשבית שמחות... אבל: הכל מאוד אסתטי ומושקע, עבודת פרה ופוסט מאוד מושקעת, אבל לא משהו קריאטיבי שהיה נשאר איתי חצי שניה לאחר שהסתיים. כלום ושום דבר. לא מבין ממה ההתלהבות ברמה הקריאטיבית. סורי.
    סגור
  • סתום סתום ראית בזמן האחרון כזה סרט לנדלן?
    אברי 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יא פלצן זה מעניין זה גורם לך לחשוב זה מקסים. אתה עכבר תחרויות שלאט לאט מאבד רלוונטיות בפרסום הנוכחי
    סגור
  • גבר מה אתה נעלב
    גלעד 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בתכלס כולה סרט עם תלת.כלום יותר ואתה יודע את זה. ומה קשור שף לנדלן? מה לא מצאתם טריק אחר לשמש מביצה? אם זה היה סרט עם רעיון לא היית צריך לשלם למשה בנימין להשתפך על זה כאילו זה הבן שלו בעלייה לתורה. אז קח את הביקורת ותספוג את זה כמו גבר. אה,ותפסיק להגיב לעצמך. זה מביך כמעט כמו הפרסומת. תצליח.
    סגור
  • השמש והביצה
    דן בן ארי 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חברים, בתור יוצר הפרסומת, כל אחד מוזמן להביע את דעתו. בכייף. גם ביקורת שלילית תתקבל בהבנה ואהבה. אבל רק 2 הערות לסדר: משה בנימין לא קיבל שקל לכתוב משהו. שלחתי לו לראות את הסרט והוא באמת התלהב. באמת ומרגישים את זה בכתיבה שלו. והדבר השני הוא שלפני שהקמפיין עלה, כבר מכרנו 40 דירות בארוע השקה מדהים עם אייל שני. במחירים שאין להם אח ורע ברמת גן - יותר נכון מחירי תל אביב. ובמקביל התוכן כל כך מוצלח שלפני הקמפיין עצמו נגיע למליון חשיפות ברשתות בחינם. תזכרו, קריאיטיב הוא לא הסיפור אלא הערך שאת מבירא ללקוח, במקרה זה היזם שהוא מאד מאד מרוצה ושמח. לילה טוב.
    סגור
  • למה אתה מדבר ככה אברי? זה רק כאן? (ל"ת)
    gיא 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מעולה
    אורלי 02/2017/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עבודה יפה ממש,משרד מעולה
    סגור
  • מה כזה מעולה?
    סתם אחד 02/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת נסחפתם. לדעתי אייל שני לא מתאים לפרסם פרוייקט מגורים שמתיימר לדימוי יוקרתי . הוא לא אסטטי לא במראה ולא בהגשה . ניראה מעופף עם דימוי של אדם הזוי שמדבר לעגבניות, ומה קשור שם הביצה לשמש . . ניראה מגוחך .
    סגור