שיווק ופרסום

משרד הפרסום dsay זכה בתקציב 'פארק אריאל שרון'

בדומה לתקציב המכללה האקדמית נתניה שבו זכה המשרד לאחרונה, גם תקציב הפארק יכלול הן את גזרת האופליין והן את האונליין, כשהוא צפוי לעמוד על כמיליון שקלים במחיר ריאלי
משה בנימין |  1
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
חברת הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, בניהולו של אייל הובר לוי המנכ"ל ושותף בקבוצה זכתה במכרז על תקציב הפרסום של פארק אריאל שרון. התקציב עובר ל-dsay לאחר שב-3 השנים האחרונות טופל על ידי משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב
תקציב הפארק הוא השני שהמשרד מצרף אליו בחודש האחרון, לאחר שזכה במכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה.  בדומה לתקציב המכללה גם תקציב הפארק שיופקד בידי dsay יכלול הן את גזרת האופליין והן את האונליין, כשהוא צפוי לעמוד על כמיליון שקלים במחיר ריאלי. 
פארק אריאל שרון פועל כחברה ממשלתית שאמונה על תכנון, הקמה, תחזוקה וניהול של הפארק ופועלת תחת המשרד להגנת הסביבה. הקמתו אושרה בשנת 2005 על ידי ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, ובימים אלו הוא נמצא בעיצומו של הליך איתור מנכ"ל כשאת תפקיד מ"מ המנכ"ל מאיישת שרון רז. הוא ניצב על שטח בגודל של 8000 דונם (בין חולון לרמת גן) וכולל את תל חירייה, מרכז המחזור, בני-ברק העתיקה, פארק מנחם בגין (דרום), שטחים חקלאיים ובית הספר החקלאי מקווה-ישראל. 
בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-2.5 מיליון שקלים במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום. לשיאו הגיע התקציב בשנת 2014, אז גם החל לטפל בו משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, כשעמד על למעלה מ-7 מיליון שקלים. מאז, ובהתאם לקיטון בהזרמת הכספים לפארק מצד הממשלה, היקף התקציב ירד באופן ניכר ועמד ב-2015 על כ-2 מיליון שקלים וב-2106 על כ-1.5 מיליון שקלים, במחירי מחירון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקציב פח אולי חצי מיליון בלחץ (ל"ת)
    בוגי 02/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור