פרסום ושיווק

בורודה קפלן יטפל בהשקה מחדש של קריסטל ואמקור

משרד הפרסום רושם לעצמו הישג נאה עם קבלת אתגר ההשקה המחודשת למותגים הוותיקים
משה בנימין |  3
רון קפלן. מבעלי המשרד בורודה קפלן (צילום מתוך הפייסבוק של אמנון גולן)
משרד הפרסום בורודה קפלן נכנס למערך הפרסום של תדיראן, לצד ראובני פרידן IPG. המשרד נבחר להוביל את ההשקה מחדש של המותגים קריסטל ואמקור בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
עבור משרד הפרסום, מדובר בהישג נאה, שלמעשה סוגר עבורו מעגל לאחר שלפני כ-8 שנים טיפל בפעילות הפרסום של תדיראן. בקבוצת תדיראן מדווחים, כי מהלך ההשקה מחדש של המותגים מלווה בקולקציית מוצרים חדשה ומתקדמת, ובהשקעה מסיבית של בעלי החברה. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, ונקודות מכירה.
אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "כבוד ואתגר להצטרף לקבוצה מובילה כמו תדיראן, ולהשיק מחדש מותגים וותיקים ואהובים בקטגוריות סופר תחרותיות כמו מכונות כביסה, מקררים ומוצרי חשמל קטנים לבית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מישהו צריך לממן את כל החליפות במשרד הזה (ל"ת)
    שי 13/02/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אמנון גולן = נזק ללקוח (ל"ת)
    משה 13/02/2017 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש עוד קריסטל??? (ל"ת)
    זו שמכבסת 12/02/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור