שיווק ופרסום
בורודה קפלן יטפל בהשקה מחדש של קריסטל ואמקור
משרד הפרסום רושם לעצמו הישג נאה עם קבלת אתגר ההשקה המחודשת למותגים הוותיקים
משרד הפרסום בורודה קפלן נכנס למערך הפרסום של תדיראן, לצד ראובני פרידן IPG. המשרד נבחר להוביל את ההשקה מחדש של המותגים קריסטל ואמקור בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
עבור משרד הפרסום, מדובר בהישג נאה, שלמעשה סוגר עבורו מעגל לאחר שלפני כ-8 שנים טיפל בפעילות הפרסום של תדיראן. בקבוצת תדיראן מדווחים, כי מהלך ההשקה מחדש של המותגים מלווה בקולקציית מוצרים חדשה ומתקדמת, ובהשקעה מסיבית של בעלי החברה. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, ונקודות מכירה.
אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "כבוד ואתגר להצטרף לקבוצה מובילה כמו תדיראן, ולהשיק מחדש מותגים וותיקים ואהובים בקטגוריות סופר תחרותיות כמו מכונות כביסה, מקררים ומוצרי חשמל קטנים לבית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מישהו צריך לממן את כל החליפות במשרד הזה (ל"ת)שי 02/2017/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אמנון גולן = נזק ללקוח (ל"ת)משה 02/2017/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יש עוד קריסטל??? (ל"ת)זו שמכבסת 02/2017/12הגב לתגובה זו0 0סגור