שיווק ופרסום

קציצה סקסית: ברגר קינג תשווק ארוחה עם צעצוע למבוגרים

במהלך הוולנטיינ'ס דיי תשווק ברגר קינג ארוחת מבוגרים עם צעצוע לילדים גדולים בלבד שמשחקים במשחקי אהבה
משה בנימין |  1
ברגר קינג. ארוחת מבוגרים (צילום יח"צ/ צילום מסך)
יש רגעים בחייו של משרד פרסום, שהוא פשוט נמצא ב-Zone, אם ניקח בהשאלה את המושג מתוך עולם התוכן של ה-NBA. יציאה אחרי יציאה, מהלך אחרי מהלך והכל נראה כמו זיקוקי קריאייטיב מאירים וצבעוניים והכי חשוב, לא מתאמצים - זה בערך מה שעובר על לאו ברנט לאחרונה. מאז מהלך הסופגנקינג - סופגניית ההמבורגר ששווקה בחג החנוכה, שסוקר בהרחבה מסביב לעולם, המשרד המשיך לסדרת סרטים מוצלחת עבור סמסונג, ובעיקר מרתון הגיימינג וכעת הוא מפתיע עם ארוחת המבוגרים של ברגר קינג - במיוחד לוולנטיינ'ס דיי
כל ילד יודע שארוחת ילדים בכל רשת המבורגרים ידועה מגיעה עם צעצוע, כשהקציצה היא לפעמים רק התירוץ. רשת ברגר קינג ומשרד הפרסום לקחו את רעיון "הצעצוע" ותרגמו אותו לעולם התוכן של המבוגרים. המהלך מוגבל לסניף כיכר רבין שבו, במהלך הוולנטיינ'ס דיי תשווק ארוחת מבוגרים עם צעצוע לילדים גדולים בלבד שמשחקים במשחקי אהבה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושלם
    עמי 02/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמי אלוש מעולה,אדם מעולה,משרד מעולה!
    סגור