שיווק ופרסום

זאביק דרור נכנס ל-PR של סופרפארם: קמפיין חדש לרשת

תקציב יחסי הציבור של סופר פארם טופל עד עתה במלואו על ידי שלום תל אביב. זאביק דרור יקבל לטיפולו את תחומי הצרכנות והלייף סטייל של החברה בעוד ששלום תל אביב ימשיך לנהל את האסטרטגיה לצד הדוברת גלי ברגר
משה בנימין |  2
לייף. סופר פארם (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור של זאביק דרור נכנס למערך התקשורת וה-PR של רשת סופר פארם. במקביל, החברה יוצאת השבוע בקמפיין חדש שצולם בדרום אפריקה (קייפטאון) המקדם סייל של המותג הפרטי לייף, במסגרתה יימכרו מאות מוצרים ב-5-20 שקל.
תקציב יחסי הציבור של סופר פארם טופל עד עתה במלואו על ידי שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. ברשת הפארם הוחלט לצרף למערך את משרדו של זאביק דרור שיקבל לטיפולו את תחומי הצרכנות והלייף סטייל של החברה, בעוד ששלום תל אביב ימשיך לנהל את תחום האסטרטגיה התקשורתית לצד גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן של החברה. 
 
"לייף הוא שחקן משמעותי בסופר-פארם ובכלל, אשר אחראי לכ-20% ממכירות סופר-פארם בקטגוריות בהן הוא פועל (ללא תרופות מרשם וקוסמטיקה סלקטיבית)", אומר עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם. "רצינו להראות ללקוחות את המגוון הרחב הקיים תחת לייף ולחגוג את היותו אלטרנטיבה צרכנית נבונה, ולכל עלינו בקמפיין רחב היקף". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז הורידו לזמיר בכסף או הוסיפו עוד עבור זאביק? (ל"ת)
    שאלת תם 02/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סחתיין לזאביק (ל"ת)
    אפרת 02/2017/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור