שיווק ופרסום

לאיזו חברה כדאי לתרום? קמפיין חדש לסמינר הקיבוצים

הקמפיין מדגיש את הפער הערכי בין עולם העסקים הקר והמחושב לבין סולם הערכים האנושי שאליו נצמדת מכללת סמינר הקיבוצים
משה בנימין |  1
סמינר הקיבוצים (צילום יח"צ)
מכללת סמינר הקיבוצים תעלה היום (יום א') בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל בהיקף של כשני מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מנצ'. הקמפיין ממשיך את הקונספט של "להצליח ולהישאר בן אדם", וכולל 3 סרטונים.
הקמפיין מדגיש את הפער הערכי בין עולם העסקים הקר והמחושב לבין סולם הערכים האנושי שאליו נצמדת מכללת סמינר הקיבוצים, עולם בו ההצלחה מתבטאת במנהיגות ערכית, בתחושת שליחות קולקטיבית. הפער בין העולמות מתחדד באמצעות חזרה על אותו המשפט שנאמרת בקונטקסט שונה. 
 
 

איריס קריא, מנהלת מערך השיווק של מכללת סמינר הקיבוצים: "השנה שמנו לנו למטרה לשים בחזית את המסר השיווקי של 'להצליח ולהישאר בן אדם', שהפך כבר לחלק מה-DNA  של המכללה. אנו מאמינים שהצלחה לא נמדדת רק בכסף, אלא גם ובעיקר בהיותה שלובה באנושיות ובערכים כמו נתינה לזולת, יושרה, אכפתיות ומעורבות חברתית, שהנם מרכזיים בשדה החינוך".
קרדיטים:
משרד הפרסום – מנצ'
חברת הפקה - מיאלמה
במאי – שחר סגל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה מעניין
    משה 02/2017/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולמה זה מעניין כדי לעשות מזה כתבה גדולה?? משה אתה קצת הולך עיוור וכותב רק על אנשים שכנראה קצת מתחנפים אלייך. פרסומת קטנה ולא מעניינת, ראיתי מבזקים על פרסומות יותר מושקעות ומעניינות מזה.
    סגור