קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

לא רק הסופרבול: האוסקר יכניס 120 מ' דולר מפרסומות

המחיר הגבוה ביותר לפרסומת בת 30 שניות, לפני ההכרזה על קטגוריות מובילות יעמוד על כ-2.1 מיליון דולר, המגלם בתוכו עלייה של 7% לעומת השנה הקודמת
 |  0
לא רק הסופרבול: האוסקר יכניס 120 מ' דולר מפרסומות
הסלפי הכי מפורסם בעולם (צילום מסך), צילום: צילום מסך
העבודה שהאומה האמריקאית מחזיקה ברשותה את תעשיית הבידור העולמית משרתת נאמנה את גופי התקשורת המקומיים. בדומה לענף הספורט הפופולרי בארה"ב (ופחות בעולם) הסופרבול, גם טקס האוסקר נחשב לאחד האירועים התקשורתיים להם מצפה הקהל האמריקאי ומיליונים מסביב לעולם, ובהתאם, כסף רב של מפרסמים ונותני חסויות מחליף ידיים סביב האירוע.
תעשיית הקולנוע האמריקאית מגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה ומחזור הכסף לא מפסיק לנוע לעולם. על פי הערכות של חברת ניטור ובקרת המדיה קנטאר, טקס האוסקר ה-89 שישודר ברשת ABC צפוי להכניס לה כ-120 מיליון דולר מפרסומות. המחיר הגבוה ביותר לפרסומת בת 30 שניות, לפני ההכרזה על קטגוריות מובילות יעמוד על כ-2.1 מיליון דולר, המגלם בתוכו עלייה של 7% לעומת השנה הקודמת. השנה צפויות להיות משודרות כ-60 פרסומות מטעם מפרסמים שונים במשך שידור של כ-3 שעות.

בין המפרסמים שייקחו חלק באירוע נמנים: אדידס, קדילאק, אנהאוסר בוש (יצרנית הבירות), AT&T, דיסני, ג'נרל מוטורס, הניו יורק טיימס, רבלון, סמסונג, וריזון, וולמארט ועוד. על פי נתוני קנטאר, משנת 2011 עד 2015, 5 חברות ריכזו בידיהם 46% מההוצאה לפרסום באוסקר: סמסונג, JCPenney, יונדאי, אמריקן אקספרס וקוקה קולה.




תגיות   האוסקר סופרבול

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה