שיווק ופרסום

לא רק הסופרבול: האוסקר יכניס 120 מ' דולר מפרסומות

המחיר הגבוה ביותר לפרסומת בת 30 שניות, לפני ההכרזה על קטגוריות מובילות יעמוד על כ-2.1 מיליון דולר, המגלם בתוכו עלייה של 7% לעומת השנה הקודמת
משה בנימין | 
הסלפי הכי מפורסם בעולם (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
העבודה שהאומה האמריקאית מחזיקה ברשותה את תעשיית הבידור העולמית משרתת נאמנה את גופי התקשורת המקומיים. בדומה לענף הספורט הפופולרי בארה"ב (ופחות בעולם) הסופרבול, גם טקס האוסקר נחשב לאחד האירועים התקשורתיים להם מצפה הקהל האמריקאי ומיליונים מסביב לעולם, ובהתאם, כסף רב של מפרסמים ונותני חסויות מחליף ידיים סביב האירוע.
תעשיית הקולנוע האמריקאית מגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה ומחזור הכסף לא מפסיק לנוע לעולם. על פי הערכות של חברת ניטור ובקרת המדיה קנטאר, טקס האוסקר ה-89 שישודר ברשת ABC צפוי להכניס לה כ-120 מיליון דולר מפרסומות. המחיר הגבוה ביותר לפרסומת בת 30 שניות, לפני ההכרזה על קטגוריות מובילות יעמוד על כ-2.1 מיליון דולר, המגלם בתוכו עלייה של 7% לעומת השנה הקודמת. השנה צפויות להיות משודרות כ-60 פרסומות מטעם מפרסמים שונים במשך שידור של כ-3 שעות. 
בין המפרסמים שייקחו חלק באירוע נמנים: אדידס, קדילאק, אנהאוסר בוש (יצרנית הבירות), AT&T, דיסני, ג'נרל מוטורס, הניו יורק טיימס, רבלון, סמסונג, וריזון, וולמארט ועוד. על פי נתוני קנטאר, משנת 2011 עד 2015, 5 חברות ריכזו בידיהם 46% מההוצאה לפרסום באוסקר: סמסונג, JCPenney, יונדאי, אמריקן אקספרס וקוקה קולה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה