שיווק ופרסום

המחליף של אסף אזולאי: גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM

מאי מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר
משה בנימין |  2
גילי מאי (צילום אפרת גל און)
שבועיים בלבד לאחר פרישת אסף אזולאי מניהול BBDO IM ומעברו למשרת ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, חברת הייעוץ האסטרטגי של קבוצת גיתם BBDO מודיעה על מחליפו - גילי מאי
מאי (34) מכהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד רה"מ, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד הראל לוקר. כראש מטה, הוביל מאי החלטות ממשלה, תהליכים כלכליים אסטרטגיים וכן היה שותף לקידום התכנית הכלכלית ותקציב המדינה. במסגרת תפקידו הוא ניהל את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינ"ל וכן הוביל מהלכים בינ"ל לקידום ישראל בתחום הכלכלה.
בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית ("ועדת קדמי"), ובין היתר היה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף, כיהן בתפקיד יועצו הפרלמנטארי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל. הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה בהתמחות במימון וניהול סיכונים.
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם שעומד מאחורי מינויו של מאי: "גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל. אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינ"ל, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".
על אזולאי שפרש לאחר 6 שנים ב-BBDO IM אמר הר-טוב: "אסף הוביל את BBDO IM להיות החברה המובילה בישראל ועשה זאת בכישרון רב, בעבודה קשה וביצירתיות רבה. בחירת בנק הפועלים באסף ומינויו לראש מטה השיווק היא הוכחה נוספת לאמון ולתפיסה שיש כלפי החברה שלנו ואנשיה. נמשיך לעבוד עם אסף בצמידות בתפקידו החדש".
BBDO IM הוקמה על ידי יו"ר החברה משה (מושיק) תאומים כחברת "בוטיק" המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. תאומים ממשיך לייעץ במסגרתה לרבים מראשי המשק וגורמים ציבורים. לצד זאת מנהלת החברה פרויקטים שיווקיים בכלים יצירתיים ובקנה מידה גדול. החברה אינה נוהגת לפרסם את רשימת לקוחותיה, אך ביניהם נמנים בנק הפועלים, מובילאיי, סיסקו, כתר, gett, תנובה, Wix, הקרן לידידות, מכון הייצוא וכן גופים ממשלתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חברת היעוץ האסטרטגי הטובה בישראל?
    אוראל 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו, אתם חיים בסרט?
    סגור
  • 1.
    הרטוב הפטיש
    יוסף 02/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש משכמו ומעלה הרטוב
    סגור