שיווק ופרסום

מועד ההגשות במכרז הרכבת תם: מקאן בחוץ, מי בפנים?

המשרד הגדול בישראל לא יתמודד על תקציב הרכבת. באומן, אדלר, גיתם, יהושע ועוד בפנים 
משה בנימין |  3
רכבת ישראל (צילום חברת נתיבי ישראל)
המכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל, שמועד הגשת המועמדות אליו היה אמור להסתיים ב-23 לינואר ונדחה ברגע האחרון במפתיע ל-9 בפברואר, נמצא כעת בשלב בדיקת ההצעות שהוגשו על ידי משרדי הפרסום. ברכבת יבחנו האם ההצעות שהוגשו עומדות בתנאי הסף במכרז וכן יעניקו ניקוד מקצועי של איכות המענה ובחינת ההצעות הכספיות.
בדיקת אייס מעלה כי משרד הפרסום מקאן תל אביב לא הגיש את מועמדותו ולא יתמודד על המכרז. מנגד, באומן בר ריבנאי, אדלר חומסקי, LEAD, גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס, יהושע TBWA וזרמון גרופ בפנים. המשרדים יתחרו ביניהם על תקציב הפרסום שבשנתיים האחרונות טופל על ידי 'פיגמנט' לאחר סיום ההתקשרות עם ראובני פרידן ipg, הזוכה במכרז האחרון, לפני תום החוזה בין הצדדים. 
תקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז הנוכחי תהיה לשנה, עם אופציה להארכה מקסימלית ל-24 חודשים בלבד. במסמכי המכרז מציינת הרכבת כי עם פתיחת המעטפות ייבחן נסיון העבר שלה, במידה וקיים, עם המשרדים המתמודדים. סעיף זה מגיע על רקע היסטוריה רצופת משברים של הרכבת עם ספקי הפרסום שלה, כולל סערות תקשורתיות בזמן מכרזים. עוד מציינת רכבת ישראל כי היא שומרת לעצמה את הזכות לפסול את השתתפותו של משרד פרסום על רקע זה, לאחר שימוע שייערך למשרד שבו יוכל לשטוח את טענותיו בפני ועדת המכרזים.
בין תנאי הסף שמחייבת הרכבת: ניסיון של 5 שנים כמשרד פרסום בעל היבטים אסטרטגיים וקריאייטיביים, מחזור של לפחות 100 מיליון שקל על פי מחירי יפעת בקרת פרסום ב-20155, לקוח אחד לפחות בהיקף של 45 מיליון שקלים לפי מחירי יפעת ותקציב דיגיטל של לפחות 100 מיליון שקלים, גם כן לפי מחירי יפעת. כמו כן נדרש היקף עבודה של לפחות 2 מיליון שקל במצטבר בגוגל ופייסבוק ב-2015. הרכבת תבחן את ההצעות השונות לפי חלוקת ניקוד שווה של 50% להצעת המחיר ו-50% להצעת האיכות. מועד ההגשה האחרון להתמודדות במכרז נקבע ל-23 בינואר 2017. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שומר נפשו ירחק
    נועם 02/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה מאוסה של צוות מגעיל שרומס ספקים ולא נותן להרוויח אבל תמיד יבוא פראייר חדש
    סגור
  • 1.
    מנהלי שיווק מצייצים
    אמיר 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו מחכים לראות את התוצרים של באומן לרכבת. הם מזמן לא הפגיזו בקריאייטיב אבל יש להם את כל הכלים להצליח עם הרוח הגבית של יוסי לובטון
    סגור
  • אנחנו בבאומן פשוט קשה לנו
    בענף 02/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לייצר משהו כמו העבודה המבריקה והאפקטיבית כמו שעשיתם לשפיטה וצבר אז אנחנו מראש לא מנסים
    סגור