פרסום ושיווק

לעומק התודעה מחליף את ענבר מרחב G בתקציב לי קופר

מותג הג'ינסים הוא חלק מקבוצת בריל המחזיקה בידיה גם את סולוג, גלי, ניין ווסט ורשת החנויות 'כל נעל סנטר'
משה בנימין |  3
לעומק התודעה (צילום עופר חוג'יוב)
בתום מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים, תקציב הפרסום של מותג הג'ינסים לי קופר עבר מענבר מרחב G למשרד הפרסום לעומק התודעה.
מותג הג'ינסים הוא חלק מקבוצת בריל המחזיקה בידיה גם את סולוג, גלי, ניין ווסט ורשת החנויות 'כל נעל סנטר'. תקציב הפרסום של בריל הגיע לענבר מרחב כנדוניה המרכזית מעסקת המיזוג וההטמעה של משרד הפרסום לין & לין בשנת 2010.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של לי קופר עמד בשנת 2016 על כ-5.6 מיליון שקלים במחירי מחירון, ש-40% מתוכם הופנו לטלוויזיה, 30% לדיגיטל ו-30% לרדיו. בפועל מדובר בכ-2 מיליון שקלים. 
טל רביב מסר בתגובה: "התקציב של לי קופר בא לנו בדיוק בזמן. אני עוד עם הג'ינס ממקאן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צולע
    ברווז 01/03/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פארש
    סגור
  • מרירה תנוחי!
    ירונה 01/03/2017 20:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בתור קולגה לשעבר של 'לעומק', אני אומרת - שאפו!!
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    אורלי 01/03/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעולה
    סגור