פרסום ושיווק
לעומק התודעה מחליף את ענבר מרחב G בתקציב לי קופר
מותג הג'ינסים הוא חלק מקבוצת בריל המחזיקה בידיה גם את סולוג, גלי, ניין ווסט ורשת החנויות 'כל נעל סנטר'

בתום מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים, תקציב הפרסום של מותג הג'ינסים לי קופר עבר מענבר מרחב G למשרד הפרסום לעומק התודעה.
מותג הג'ינסים הוא חלק מקבוצת בריל המחזיקה בידיה גם את סולוג, גלי, ניין ווסט ורשת החנויות 'כל נעל סנטר'. תקציב הפרסום של בריל הגיע לענבר מרחב כנדוניה המרכזית מעסקת המיזוג וההטמעה של משרד הפרסום לין & לין בשנת 2010.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של לי קופר עמד בשנת 2016 על כ-5.6 מיליון שקלים במחירי מחירון, ש-40% מתוכם הופנו לטלוויזיה, 30% לדיגיטל ו-30% לרדיו. בפועל מדובר בכ-2 מיליון שקלים.
טל רביב מסר בתגובה: "התקציב של לי קופר בא לנו בדיוק בזמן. אני עוד עם הג'ינס ממקאן".
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.צולעברווז 01/03/2017 19:20הגב לתגובה זו1 4פארשסגור
-
מרירה תנוחי!ירונה 01/03/2017 20:33הגב לתגובה זו4 1בתור קולגה לשעבר של 'לעומק', אני אומרת - שאפו!!סגור
-
1.כל הכבודאורלי 01/03/2017 15:20הגב לתגובה זו4 1מעולהסגור