פרסום ושיווק

הרשות לפיתוח הנגב מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

בשנתייםם האחרונות צנח תקציב הפרסום של הרשות למאות אלפים בודדים בלבד לאחר שב-2014 עמד על כ-2.5 מיליון שקלים במחירי מחירון
משה בנימין | 
הרשות לפיתוח הנגב (צילום צילום מסך אתר הרשות)
הרשות לפיתוח הנגב מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז. בשנים האחרונות מטופל התקציב על ידי לשכת הפרסום הממשלתית ולסירוגין על ידי הרשות עצמה. בשנתיים האחרונות צנח תקציב הפרסום של הרשות למאות אלפים בודדים בלבד לאחר שב-2014 עמד על כ-2.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. 
תקופת ההתקשרות עם הזוכה תעמוד על שנה עם אופציה להארכה ל-4 תקופות נוספות בנות שנה ובסך הכל 5 שנות התקשרות. בין תנאי הסף הנדרשים להתמודדות: ותק של 4 שנים לפחות בנושאים הבאים: ייעוץ אסטרטגי וניהול תהליך מיתוג במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי, לפחות אחד מכל תחום. כמו כן נדרש ותק של שנתיים לפחות בהפעלת קמפיינים במדיה הדיגיטלית במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי. לפחות אחד מכל תחום ו-ותק של 4 שנים לפחות בניהול תקציב פרסום משמעותי של גוף ציבורי.
עוד נדרש בתנאי הסף: ניסיון של ביצוע עבודה אחת לפחות בהיקף כספי של מיליון שקל או שלוש עבודות בסך 300 אלף שקל כל אחת. יש לצרף פרטים בדבר העבודות; מינימום מועסקים במשרד שלושה עובדים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה