שיווק ופרסום

נקמת הלהט"ב: חיפוש סטודיו C בגוגל מוביל ל"טרנסופוביה"

הנקמה מוגשת קרה. אגודת הלהט"ב החליטה לפרסם מודעות גוגל, שישבו על מונחי חיפוש רלוונטיים לרשת סטודיו C במטרה להציג את הבעייתיות בפרסומת. סטודיו C: "מתנצלים, הקמפיין הומוריסטי ונועד להאדיר נשים ולא להדיר טראנסג'נדריות"
משה בנימין |  6
סטודיו C. הדרת גברים (צילום יח"צ)
אגודת הלהט"ב הישראלית לא עוברת בשתיקה על הקמפיין האחרון של רשת סטודיו C. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כולל סדרת סרטוני רשת בכיכוב השחקן משה אשכנזי לצד דמויות מפורסמות, שלדברי גורמים פוגע בקהילה.
עם או בלי קשר ליום האשה הבינ"ל, באגודה נפגעו מעלילת הסרטים שמראה את אשכנזי מחופש לאישה כדי להיכנס לאימון ברשת סטודיו C הפתוחה לנשים בלבד, ונדחה פעם אחר פעם על ידי פקידות הקבלה.  



מתוך הסדרה של סטודיו C
עם עליית הסרטים לאוויר, רשת סטודיו C ספגה ריקושטים ראשונים וכעת אגודת הלהט"ב החליטה לעשות מעשה ולקחת את התגובה צעד אחד קדימה. את הנקמה שלה היא מגישה קרה, במהלך שמנסה לחבל בהצלחה של סטודיו C - האגודה החליטה לפרסם מודעות גוגל, שישבו על מונחי חיפוש רלוונטיים לרשת במטרה להציג את הבעייתיות בפרסומת למחפשים את הרשת בתקופת הקמפיין.


תוצאות החיפוש של סטודיו C
באגודה מציינים כי התגובה שלהם מגיעה "לאחר שרשת סטודיו סי סירבה להוריד את הסרטונים הפוגעניים". המודעות עצמן מובילות לדף המסביר על מיזם ה'תו הגאה', שמעודד עסקים לפעול באופן המקדם כלכלה שיוויונית וסובלנית.
מסטודיו C נמסר בתגובה: "מרשת סטודיו סי נמסר כי קמפיין הדיגיטל של הרשת כולל סדרה של סרטונים הומוריסטיים, כאשר קו העלילה המחבר ביניהם הוא ניסיונותיו של משה אשכנזי, בתפקיד עצמו, להתאמן ברשת המיועדת כל כולה לנשים בלבד. הפקידה מזהה אותו כמשה אשכנזי. כדרך האירוניה, הוא מנסה להתגנב לרשת במגוון תחבולות. תכלית הסרטונים היא המחשת ייעודה של הרשת ככזאת המותאמת לנשים, באופן היתולי מובהק. הרשת מתנצלת באם נפגעו רגשות ציבור כזה או אחר מהסרטונים ומצהירה כי לא היה בכוונתה להעביר מסר מסוג זה, לא במישרין ולא בעקיפין. הקמפיין הינו הומוריסטי ונועד להאדיר נשים ולא להדיר טראנסג'נדריות. אנו לא בודקים את העבר המגדרי של המבקשות להתאמן בסטודיו, וכל אישה מוזמנת לבוא להתאמן אצלנו".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פרסומות מעולות
    םי 03/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה חפרו
    סגור
  • 5.
    הומופוביה במלוא מובן המילה
    גועל נפש 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הסטודיו מכבד ומכניס אליו כל אישה ולא בודק כמו שנאמר בכתבה את עברם של הנשים למה לא הכניסו את אדון אשכנזי בפירסומת לאימון ?
    סגור
  • 4.
    יהושע:חבורת שחצנים שחושבת שהשמש זורחת להם מהתחת
    גיי גאה 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והתחת לא בגלל שאני גיי. אני גיי גאה
    סגור
  • 3.
    ריקאב הורססס
    סובלנות 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח גדול!
    סגור
  • 2.
    ממש קהילה שכל דבר מפריע להן חסרות הומור מינימלי (ל"ת)
    ביל מהיקום המקביל 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    המשרד הכי פח בארץ
    ג׳יזס 03/2017/07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל קמפיין יותר גרוע ובטעם רע מהקודם. תתפטרו אפסים כל הכבוד לאגודה
    סגור