שיווק ופרסום

קמחי עובד: עוף טוב מעבירה את הדיגיטל לראובני פרידן

ראובני פרידן מעביר אליו את חלק הדיגיטל של עוף טוב, תקציב שמטופל במשרד מאז 2009
משה בנימין |  4
גיא קמחי (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום הדיגיטלי של קבוצת עוף טוב עובר ממשרד הפרסום לראובני פרידן. בכך עוף טוב מרכזת למעשה את כל פעילות הפרסום שלה באותו משרד שמטפל גם בפעילות האופליין. במשרד מציינים כי בחודשים האחרונים נוספו למערך הדיגיטל שלו מחלקת תוכן וסושיאל. 
תקציב הפרסום של עוף טוב הוא מהוותיקי ראובני פרידן ומטופל במשרד מאז 2009. לדברי ענבל טרופ-קירש סמנכ"לית השיווק של קבוצת עוף טוב, "קבוצת עוף טוב מחזיקה בתפיסת עולם דיגיטלית רחבה. החיבור לדיגיטל בראובני פרידן מאפשר לנו לעבוד בצורה אפקטיבית מול כל אחד ואחת באפשרויות העולם הדיגיטלי ובכך ליצור עבודה פרסומית הוליסטית מלאה יחד עם האופליין ולהשתמש בכל היכולות שהמשרד מציע".
כזכור, בספטמבר 2016 שב לראובני פרידן גיא קמחי ששימש בו בעבר כסמנכ"ל לקוחות בין 2013 ל-2014. קמחי נכנס לתפקיד ה-Chief Digital Officer, ראש מחלקת הדיגיטל ומטבע הדברים היה אחד מהגורמים שעזרו לראובני פרידן להעביר אליהם את חלק הדיגיטל.  
היום (יום ד') עלתה לאוויר הפעילות הראשונה של ראובני פרידן הרשומה תחת הדיגיטל של עוף טוב, בסרטון רשת שבו מככב דני קמושביץ' עובד המשרד ואושיית סושיאל מוכרת. 

 

קמחי אומר כי "אנחנו שמחים שהפוקוס הדיגיטלי של ראובני פרידן נושא פרי, ושהלקוחות מביעים אמון ביכולות הקריאיטיב והמדיה שלנו בדיגיטל. השנה נוספה למחלקת ה-PPC הותיקה שלנו, שפועלת בתוך המשרד, גם מחלקת תוכן המרחיבה את סל השירותים הדיגיטלי שלנו. במקביל המשרד מתמקד בפרסום דיגיטלי מפולח, עם מסרים שונים לקהלים שונים, ובקנייה פרוגרמטית מתקדמת".
ובכלל, יכולים במשרד הפרסום ראובני פרידן להיות מרוצים מהרבעון הראשון של 2017. בחודשים האחרונים המשרד צירף אליו גם את תקציבי מכללת בית ברל והאקדמית תל אביב יפו. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קמחי מקצוען עם נשמה
    מירב 03/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלקוחות יהיו מרוצים ;) סחתיין!
    סגור
  • 3.
    שאפו קמחי, מגיע לך
    ארז 03/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שמרגישים שראובני נכנסו לעידן חדש
    סגור
  • 2.
    קמחי יא מלך
    ניר 03/2017/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תותח
    סגור
  • 1.
    ראובני
    שוקו נומדר 03/2017/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משרד שחזק ב-TV, ויחד עם זאת מורגש ששמים דגש בדיגיטל לאחרונה. בהצלחה
    סגור