שיווק ופרסום

מהפייסבוק לדיזנגוף: הגולשים מביעים דעה שכולם רואים

הקמפיין הראשון של ראובני פרידן עבור בית ברל מציג את תגובות הגולשים על מצב החינוך בישראל על גבי שילוט אינטראקטיבי בלב תל אביב
משה בנימין |  2
בית ברל (צילום יח"צ)
לאחר קמפיין החוצות שהעלה עבור מזרחי טפחות ובו ציטוטי אמת של גולשים מהפייסבוק, משרד הפרסום ראובני פרידן נשאר בגזרת האינטראקציה עם הגולשים ועושה "סיבוב שני באזור" - הפעם עבור המכללה האקדמית בית ברל, במהלך דיגיטלי שמציג את תגובות הגולשים על מצב החינוך בישראל על גבי שילוט אינטראקטיבי בלב תל אביב. 
הקמפיין הוא הראשון של ראובני פרידן למכללה המתמחה בלימודי הוראה, מאז שזכה בתקציב. המהלך מקדם את היום הפתוח של המכללה כאשר בתחתית השלט המוצב בדיזנגוף מופיע המסר של הקמפיין - שמתכתב עם תגובות הגולשים ומזמין את אלה שרוצים לשנות את מצב החינוך בישראל ללמוד הוראה בבית ברל כדי להיות חלק מהשינוי.
לילי שאשא, מנהלת שיווק, המכללה האקדמית בית ברל: "חזון המכללה האקדמית בית ברל הוא להוות אקדמיה יישומית חברתית המקדמת אקלים רב תרבותי של שוויון, סובלנות, וכבוד הדדי בחברה הישראלית. המהלך הפרסומי לקראת היום הפתוח הקרוב מעלה את השיח על מצב החינוך בישראל לסדר היום הישראלי וקורא לכל מי שמזדהה עם מה שנאמר לבוא ללמוד במכללה האקדמית בית ברל ולעשות את השינוי מבפנים, מתוך שליחות ואהבה לתחום".
גיא קמחי, מנהל מחלקת הדיגיטל בראובני פרידן IPG: "המשימה הייתה לייצר שיחה בנושא מצב החינוך בישראל ולשם כך ייצרנו פעילות המשלבת מעורבות גולשים וביטוי פיזי כשילוט, אנו מאמינים ששיחת הגולשים היא חשובה ואותנטית ועלינו לקחת אותה ברצינות. חיפשנו רעיון שייצר אימפקט ושיח מעבר לקמפיין ושמחים שהצלחנו בייחוד בנושא חשוב כמו חינוך, זה חשוב לנו וכמובן למכללה האקדמית בית ברל שהיא מובילה בתחום החינוך וההוראה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנרגייזר
    זרמון 2012 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להעתיק?
    סגור
  • 1.
    חדשנות 2007 התכוונתם... (ל"ת)
    קשר בראל 03/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור