שיווק ופרסום

בזק מציגה: רענון מיתוגי וסלוגן חדש - וכניסה לשוק נוסף

לראשונה מאז 2008 החברה מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות, לוגו וסלוגן חדשים. היא הודיע על המהלך במהלך אירוע בו השיקה שירותי "עסק חכם"

משה בנימין |  2
סטלה הנדלר במסיבת העיתונאים של בזק (צילום יח"צ)
הבוקר (יום ג') הודיעה חברת בזק על כניסה לשוק "העסק החכם", לאחר שהחלה לספק שירותי בתים חכמים לצד כניסה לתחום הערים החכמות. במקביל, לראשונה מאז 2008 חברת התקשורת מתחדשת גם בגזרת הנראות עם רענון מיתוגי שכולל צבעוניות חדשה, לוגו חדש וסלוגן חדש באמצעות חברת המיתוג OPEN.
שירותי העסק החכם אליהם נכנסת בזק יציעו לבעלי עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, טכנולוגיה שתאפשר להם שליטה מרחוק על בית העסק באמצעות סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת אנליזה וניתוח של מידע המבוסס על החיישנים המותקנים בעסק. 

לאחר כמעט עשור - סלוגן ולוגו חדשים

הכניסה לשוק העסק החכם מהווה מבחינת בזק "החלטה אסטרטגית שבמהותה משנה את האופי של החברה" כך לדברי רוזן במסיבת העיתונאים שקיימה החברה הבוקר. לדבריו, החברה נדרשת להתעדכן גם ברמה המותגית. שינוי זה שלא ניתן להגדיר כמיתוג מחדש אלא כרענון, יכלול מעבר מהסלוגן "הכי טוב בבית" לסלוגן חדש - "להרגיש בבית". כמו כן הלוגו של החברה, האות B המוכרת עברה עדכון הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעוניות. שינוי זה בא לידי ביטוי בשפת התקשורת השיווקית של החברה שתהפוך לצבעונית יותר לעומת צבעי הכחול והלבן שאפיינו אותה בעשור האחרון. 
את ההשקה ילוו 2 פרסומות חדשות, לטלוויזיה ולדיגיטל שיעלו היום לאוויר. אחת בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב והשנייה בכיכובה של תום יער שתשודר ברשתות חברתיות בלבד.


האייקונים החדשים בצבע שונה לכל שירות: ענן, wifi, בית חכם ועוד. בזק
הרענון המיתוגי בא לידי ביטוי גם במארזים חדשים, במה שנראה כמו ניסיון של בזק להתנער מהכחול לבן והישראליות שאפיינה אותה מאז ומתמיד ומעבר לערכים עיצוביים בינלאומיים עדכניים ומעודנים בסגנון ענקיות הטכנולוגיה והתקשורת כגון אפל וחברות ענק משוק האופנה כגון נייקי


בבזק מכוונים לשוק שכולל כ-560 אלף בתי עסק, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים. לדברי גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, "אני בטוח ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. זהו נדבך נוסף באסטרטגיית החיים החכמים של בזק, המייצר לחברה מנוע צמיחה חדש. בזק פועלת היום כדי לאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הסביבה הדיגיטלית האישית, בכל מקום, בבית או בעסק, תוך התבססות על שירותי הרשת והענן המתקדמים שלה. מהפיכת ה-IoT (internet of things) יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש שבזק משיקה היום מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".
סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, הוסיפה: "מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות. אנו רואים לנגד עינינו מטרות ארוכות טווח בעיצוב הסביבה הדיגיטלית ונמשיך לייצר מהלכים פורצי דרך בתחום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה נורא ואיום. פשוט זוועה
    מישהו 03/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ-open ציפיתי להרבה הרבה יותר
    סגור
  • 1.
    לא מחזיק מים (ל"ת)
    03/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור