שיווק ופרסום

פוזלת לאנשי הקריאייטיב: פייסבוק בשת"פ עם הקקטוס

למרות פרישת מקאן, באיגוד מדווחים כי קצב ההגשות מעודד ועומד כעת על כמעט 330 עבודות, יותר מבשנה שעברה, עוד בטרם תם מועד ההגשות
משה בנימין |  5
תחרות הקקטוס 2016 (צילום יח"צ)
לאחר הסנוקרת שחטפה ממקאן תל אביב, תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי, קקטוס הזהב, דווקא רושמת גידול בהגשות שעומד כעת על 330 עבודות, גידול של כ-20% אל מול אשתקד עוד בטרם מועד ההגשות הסתיים. חידוש נוסף שיירשם השנה הוא שיתוף פעולה במסגרת התחרות, עם ענקית הסושיאל, פייסבוק.
השינוי לטובה שמחפה גם על נתח העבודות הגדול שלא יוגש השנה ממקאן מגיע בזכות קטגוריית הדיגיטל וכן כתוצאה מהוספת 2 קטגוריות חדשות: PR ו-CRAFT. הקטגוריה הבולטת בכמות ההגשות היא הדיגיטל שכוללת בתוכה קטגוריות משנה כגון: Video (סרט שעלה בפלטפורמות דיגיטליות), Best use of media ,Digital online ועוד. 
השנה, תחרות הקריאייטיב הישראלית מקבלת רוח גבית מענקית הסושיאל פייסבוק, שבחרה לחבור אליה כחלק מהידוק הקשרים עם קהילת הקריאייטיב המקומית. באיגוד מסבירים כי "בפייסבוק עושים זאת על מנת לתת דגש לחשיבות התאמת הקריאייטיב למדיום הפרסומי, ועבודה מדויקת ונכונה, למיצוי הפוטנציאל  ויכולות המדיום". בפועל החיבור לפייסבוק יתבטא בחסות מסחרית וכן בשיתופם של מרקו מיקיאלי ואודי אביטל מפייסבוק בחבר השופטים.
לדברי ענת אלחנני, מנהלת השיווק של פייסבוק ישראל: "לאור הדגש של התאמת הקריאייטיב לסוג הפלטפורמה, החליטה פייסבוק ישראל לחבור לתחרות הקקטוס, על מנת לחדד את המסרים הללו, לסייע למשרדי הפרסום ולמפרסמים לקבל הכרה על עבודות קריאייטיביות יוצאות דופן ולתת השראה למפרסמים לשימוש נכון בפלטפורמות המדיה". 
לדברי יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום הישראלי: "הגידול  בהגשות לתחומי הדיגיטל, חייבו אותנו השנה לשים יותר דגש על התאמת הקריאייטיב לפלטפורמה. הקקטוס כמייצג את הפנים של הקריאייטיב בעולם הפרסום, הולך ומוסיף קטגוריות בתחום הדיגיטל, ומחייב את הפרסומאים להתאים את הקריאייטיב לפלטפורמה בה הוא מופץ. אנו רואים בבחירה של פייסבוק לחבור לקקטוס חיבור טבעי לתחרות המייצגת את המגמות המתרחשות בענף הפרסום".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל איש קריאייטיב שמכבד את עצמו צריך להדיר רגליו מהשטות הזו
    מיקונוס 03/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם רק מנפחים אוויר חם ונותנים הצדקה לג'ובים מיותרים של איגוד מיותר של אנשים שלא עושים כלום בשבילכם. כלום!
    סגור
  • זה ממש נכון
    נוני 03/2017/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שום וכלום דבר במשך 6 השנים האחרונות. חוץ מפעם בשנה תחרות לצעירים כדי לשלוח איזה נציג של האיגוד לתחרות בחו"ל.
    סגור
  • 3.
    killed FACEBOOK דה פרסומאי
    חחח 03/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקצב של גוגל ופייס והכל מהיר, כך שהרבה אנשי קריאטיב פשוט לא מתאימים למציאות של היום. אין להם יכולת הבנה והעמקה אמיתית חיים בדחקוקים עלובים שטחיות ורדידות ויח"צ. איזה כיף שהתקדמנו וכבר אי אפשר להתחבא מאחורי פוזות ונפיחות!
    סגור
  • 2.
    משהו
    מישהו 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מכוערים וקירחים בחדר אחד?
    סגור
  • 1.
    מקאן לוזרים (ל"ת)
    ישראלי מצוי 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור